_merel_ schreef:Ik ging allemaal dingen typen die niet online hoeven. @ts hoe oud ben je? Evt is het politiebrugjaar een goede optie. Dan kun je cultuursnuiven en hoor je over opties binnen de politie en andere handhaving en hulpverleningsopties. Denk goed na over integriteit en jou doelen binnen de politie. Dan ga je goed voorbereid een bijzondere toekomst tegemoet!
Ik doe de opleiding htv-p deze opleiding duurt 2 jaar en met je diploma kun je aan het werk als boa, of solliciteren op de academie wordt je hier aangenomen kan je in het 2e jaar beginnen.
Is dit de opleiding die jij bedoeld?
Ik zit nu in het laatste jaar van de opleiding en heb het erg naar m'n zin, al merk ik wel dat het erg veel leerstof is in korte tijd. Ik weet dat ik zelf sneller leer in de praktijk. Ik vind het heerlijk om weer op het bureau te lopen of op straat tijdens stages en acties.
Zoals al eerder is gezegd kun je op de site van 'kom bij de politie' veel info vinden, ook zitten er aardig wat (wijk)agenten op socialmedia. Gewoon veel informatie opzoeken en kijken of het echt past.
Succes!