Ombre hair, weer terug verven.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LHS13

Ombre hair, weer terug verven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 13:21

Hoi allemaal,

Even een vraag voor degene die dit weten.
Ik heb een half jaar geleden mijn haar in "Ombre" stijl laten verven, ik heb donkerbruin haar van mijzelf en de onderkant is dus opgelicht naar lichtbruin.
Nu ben ik dit eigenlijk een beetje zat en wil ik dit terug verven.
Mijn vraag is dus, kan ik dit zelf doen?
Ik ben van mening dat het bij de kapper weer een hoop gaat kosten terwijl 2 pakjes haarverf bij de drogist veel goedkoper is.

Graag jullie deskundige antwoorden!

Tytonidae

Re: Ombre hair, weer terug verven.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:23

Je kan dit wel zelf doen, maar dan moet je heel je haar in een bepaalde kleur verven, je kan niet alleen maar de onderkant verven, want dat zal er niet goed uit zien:o Toch raad ik je aan om naar de kapper te gaan met foto's van je natuurlijke haarkleur, dan kunnen hun custom een kleur voor je mixen die het beste op je originele haarkleur lijkt. Pakjes van de drogist zullen toch altijd iets meer verschillen, of je moet geluk hebben natuurlijk! :Y)

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 13:28

Ik was idd van plan om dan heel m'n haar te verven, aangezien de grijze haren er doorheen komen. :=

princequillo
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:34

Je kan dit prima zelf doen. Note: ik heb het ook meer dan een half jaar gehad, en het duurde bij mij een paar verfbeurten voor het eruit was. Niet dat dit veel wil zeggen, misschien had ik wel veel meer kleurverschil, maar het kan dus best dat het niet gelijk de eerste keer helemaal pakt aan de onderkant :)

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 13:35

Shona schreef:
Je kan dit prima zelf doen. Note: ik heb het ook meer dan een half jaar gehad, en het duurde bij mij een paar verfbeurten voor het eruit was. Niet dat dit veel wil zeggen, misschien had ik wel veel meer kleurverschil, maar het kan dus best dat het niet gelijk de eerste keer helemaal pakt aan de onderkant :)

Oke heel erg bedankt, ja mijn punten zijn ook wel wat lichter geworden dan de rest van mijn haar zeg maar. Maar die laat ik morgen door een vriendinnetje eraf knippen.
Ik ga het gewoon doen, dankjewel! *\o/*

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-14 13:38

Ik gebruik zelf momenteel blondspray zodat het verschil wat kleiner wordt en ik straks gewoon een mooie overloop heb door heel mijn haar.

LHS13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-14 17:35

Thanks dames! Het is gelukt, gewoon bruin. Geen groen!

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-14 16:41