Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De laatste dagen waren het vooral veel kleine dingetjes - gewoon een aardige opmerking, een klein gesprekje toen we in de rij voor een concert stonden. De buschauffeur die toch stiekem de deur opendeed terwijl hij eigenlijk niet meer bij de halte stond. Maar ook toen er meteen voorbijgangers te hulp schoten toen er een ongeluk was gebeurd (een man die was gevallen met de scootmobiel, daar stonden in notime veel mensen bij, die ook daadwerkelijk hulp boden.) Of dat er toch wel heel vaak wel iemand is die even meetilt met een wandelwagen (of soms een rolstoel.)

iets wat ze echt niet snel (wil) doe(n)(t). Achteraf een feel-good moment omdat ik zo'n geweldige vriendin heb! Joaltijd schreef:Ik wordt al blij van dit topic!
AmyII's verhaal gaf een groote glimlach!
Nij mij ben ik superblij met mijn ouders, broer en zussen. Elkaar helpen zonder er iets voor terug te verwachten.
Hier eens een engels mondeling (docent, en tweetal die mondeling doet in het lokaal) ik ben heel slecht in engels en deed dit samen met een vriendin. Hele aardige meid, maar niet van het 'andere-mensen-aanraken'. Krijg ik, ondanks keiveel oefenen een 5.3.. Aan het eind van het jaar met de kans om het jaar te halen steeds kleiner werd. Het klinkt stom, maar deze 4e klasser moest echt even huilen. Omhelst mijn vriendin me zomaar!iets wat ze echt niet snel doet. Achteraf een feel-good moment omdat ik zo'n geweldige vriendin heb!
Voor de rest kan ik genieten van die kleine dingen. De tractor die vol de berm ingaat zodat ik op de fiets de berm niet in hoef, en dan hun gezicht als je je hand opsteekt.. De momenten dat jr van iemand voor mag (bijvoorbeeld bij de kassa), of wanneer je ziet dat een oudere persoon die niet meer goed ter been is in de overvolle trein ziet instappen en iemand opstaat zodat de oude persoon kan zitten!
Ladybird schreef:Joaltijd schreef:Voor de rest kan ik genieten van die kleine dingen. De tractor die vol de berm ingaat zodat ik op de fiets de berm niet in hoef, en dan hun gezicht als je je hand opsteekt.. De momenten dat jr van iemand voor mag (bijvoorbeeld bij de kassa), of wanneer je ziet dat een oudere persoon die niet meer goed ter been is in de overvolle trein ziet instappen en iemand opstaat zodat de oude persoon kan zitten!
Ik groet altijd vrachtwagenschauffeurs en boeren als ik ze tegen kom. Al is het alleen maar om zeker te weten dat ze mij gezien hebben
ik fiets, als er een vrachtwagen/tractor komt met opzet even wat verder van de kant af. Als ze dan de berm al wat induiken ga ik snel naar de kant en dan de berm in. nog niet gehad dat iemand mij niet zag. Gelukkig!

Zegt zo'n vrouw; 'Ja staat je echt heel goed hoor! Heel leuk'

) en vroegen aan de barman de weg naar ons dorp. Hij verwees ons onmiddellijk door naar de telefoon en zei ons om naar huis te bellen en te vragen of het goed was of hij ons thuis zou brengen.