Kleding voor de 30+er.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Kleding voor de 30+er.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 15:41

Aan de ene kant denk ik schijt,ik draag zelf wat ik leuk vind.Aan de andere kant begin ik toch steeds vaker mezelf af te vragen als ik iets pas: Kan dit nog wel?

Hoe staan jullie hier tegenover.Wat kan wel en wat moet je nu toch echt laten?

Een crop top bijvoorbeeld vind ik zelf dan niet meer kunnen,zelfs als je dan het lijf er nog voor hebt :)

Anoniem

Re: Kleding voor de 30+er.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:53

Lous, t ligt er maar net aan welke gelegenheid het is. Een crop top vind ik overigens maar heel weinig mensen leuk staan :P

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 15:56

Shirtjes met printen en teksten erop... en wat is een crop top?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 15:57

Een crop top is een naveltruitje.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:00

Joolien schreef:
Lous, t ligt er maar net aan welke gelegenheid het is. Een crop top vind ik overigens maar heel weinig mensen leuk staan :P

Ik bedoel voornamelijk casual.Voor nette gelegenheden is het vrij makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:00

Wat voor type ben je, strakke broeken, jasjes, sjaaltjes, truien, rokjes, sportieve schoenen, laarzen, hakken...?

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:00

Ik herken dat wel. Liep op mijn werk bijvoorbeeld in mijn skinny jeans, oversized vest en all stars en zo liepen de jonge twintigers dan ook rond. Op een of andere manier voelde ik me dan wat kinderlijk ofzo.. (niet dat twintigers kinderlijk zijn, je snapt me wel.. :+ )
Blijf ik dan niet wat hangen qua kledingstijl? Of is dat onzin? Ik kan me nog wel herinneren dat ik het vreselijk vond dat mijn moeder nog zo nodig hip moest zijn.. Haha. Gelukkig zijn mijn kinderen nog jong maar ik zie dat ook nog wel gebeuren..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:01

purny schreef:
Shirtjes met printen en teksten erop... en wat is een crop top?

Ik moest ook even googlen :+ https://www.google.nl/search?q=crop+top ... CAYQ_AUoAQ

Wij noemen dat naveltruitjes, en dat is soswieso geen porum, bij geen enkele leeftijd :7

Ik vind dat je jezelf moet kleden nav aangelegenheid en figuur, niet zozeer leeftijd.

Al zie ik weinig bejaarden in een spijkerbroek :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:03

Ik vind gewoon normale shirtjes die effen zijn netjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:04

Majabeestje schreef:
Ik herken dat wel. Liep op mijn werk bijvoorbeeld in mijn skinny jeans, oversized vest en all stars en zo liepen de jonge twintigers dan ook rond. Op een of andere manier voelde ik me dan wat kinderlijk ofzo.. (niet dat twintigers kinderlijk zijn, je snapt me wel.. :+ )
Blijf ik dan niet wat hangen qua kledingstijl? Of is dat onzin? Ik kan me nog wel herinneren dat ik het vreselijk vond dat mijn moeder nog zo nodig hip moest zijn.. Haha. Gelukkig zijn mijn kinderen nog jong maar ik zie dat ook nog wel gebeuren..

Ik heb (nog) geen kinderen,maar heb precies hetzelfde als jou :D. Mensen schatten me altijd jonger dan dat ik ben en dat heeft niet alleen met mijn kleding te maken weet ik.Dan denk ik,ik kan het nog wel hebben.Maar blijf me dus geregeld mezelf die vraag uit de OP stellen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:06

Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:10

Ja t is zo divers, idd teksten op shirts vind ik ook niet echt meer kunnen. Qua casual heb ik zelf een wat uitgesprokenere smaak, maar ik heb wel meestal een skinny jeans aan. En dan varieer ik van alles.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:11

phormicola schreef:
Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.

OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes *D :D (ik word 40 deze maand :o )

Is ook maar net wat je stijl is en waar je zelf van houd :)

Recente foto (met opdruk op shirt :P )
Afbeelding

Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.

Afbeelding

Afbeelding

of naar mijn werk (Kantoorbaan)
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 12-10-14 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:19

Lous schreef:
Majabeestje schreef:

Ik heb (nog) geen kinderen,maar heb precies hetzelfde als jou :D. Mensen schatten me altijd jonger dan dat ik ben en dat heeft niet alleen met mijn kleding te maken weet ik.Dan denk ik,ik kan het nog wel hebben.Maar blijf me dus geregeld mezelf die vraag uit de OP stellen.

Haha, mensen schatten mij ook altijd jonger :D En idd, komt dat nou door mijn kleding..?
Ik heb wel een jong koppie, dat weet ik. Maar mijn 'jonge' kledingstijl zal ook niet meehelpen.
Aan de ene kant.. ik voel me er blijkbaar prettig in dus waarom niet? Aan de andere kant denk ik dan weer: wordt het niet eens tijd om een grote meid te worden...? -O-

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:20

Wederom de spijker op zijn kop haha :D

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:21

Listiglistje, prima kledingstijl voor een (bijna) veertiger hoor!

Ik vind dit wel volwassen (en hip).

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 16:25

listiglistje schreef:
phormicola schreef:

OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes *D :D (ik word 40 deze maand :o )

[ Afbeelding ]

Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Dit vind ik zeker prima kunnen,niks mis mee. Netjes en hip inderdaad ;)

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:28

De kledingstijl van listig listje vind ik erg leuk , dat zijn ook de dingen die ik steeds uitzoek. Ik denk dat het erg te maken heeft met hoe je iets draagt, en wat jezelf uitstraalt en welke Make up je erbij hebt.
De een kan het hebben bij de ander staat t aso

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:31

listiglistje schreef:
phormicola schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Maar jij ziet er uit als twintiger :D

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:50

Ben ik dan de enige die vindt dat je je moet kleden naar je lijf en niet naar je leeftijd? Ik vind het er meer vanaf hangen hoe iets je staat dan hoe oud je bent. Als je een prachtig lichaam hebt kan die hotpants op je 35e ook echt nog wel, zolang je je maar kleedt naar de situatie.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:56

pniekepnak schreef:
Ben ik dan de enige die vindt dat je je moet kleden naar je lijf en niet naar je leeftijd? Ik vind het er meer vanaf hangen hoe iets je staat dan hoe oud je bent. Als je een prachtig lichaam hebt kan die hotpants op je 35e ook echt nog wel, zolang je je maar kleedt naar de situatie.

Precies dit.

Ik ben 27 en heb lange slanke benen dus kom maar op met die hotpants in de zomer.

Buikje daarentegen heb ik ook, dus een crop top?? Daar blijf ik echt heel ver van weg.

Verder kleed ik me naar de gelegenheid. Werk bij een bank op kantoor dus daar wordt een gebleekte jeans met nike air max 1 niet gewaardeerd. Ga ik met vriendinnen naar een hippe tent in Amsterdam, dan juist weer wel. Ga ik naar een chique restaurant, dan natuurlijk weer niet. Etc...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 16:59

Al ben je Beyoncé: een crop top staat niet meer als boven de 16 jaar bent. Ook eigenlijk niet onder de 16, maar goed... Dan kun je de schuld nog neerleggen bij de leeftijd en iedereen heeft wel een fase gehad van 'hoe kón ik dit aantrekken!'. Is leuk voor later zeg maar.

Ik ben wel mij bewuster gaan kleden; iets minder casual en iets meer netter. zelfs mijn sneakers hebben een upgrade gekregen (die witte Adidas sneakers zijn verruild voor hele mooie leren donker groene sneakers, die stijlvol zijn voor casual sneakers) en ik heb zelfs een tas gekocht in de kleur van mijn schoenen 8-) Ik heb zelfs verschillende kleuren broeken nu in de kast liggen, 'nette' korte broeken die ook gewoon een mooie lengte hebben (ja ik heb mooie benen, maar ik ben klein van stuk dus t is het net niet met hotpants :') ) en zelfs pumps staan er nu in de kast.
Alhoewel ik ook wel eens heel casual erbij loop en dan ben ik ook gelijk een stuk jonger om te zien -O-

Maar goed, ik ben nog zoekende. Ben een laatbloeier als het gaat om stijl. Kon mij eerst weinig schelen; t-shirt en spijkerbroek en adidasjes eronder en ik was klaar :Y)

Voor het eerst na mijn puberteit ben ik ook bezig met make-up en dan ook in de zin van hoe ik het beste uit mijzelf naar voren kan brengen :) bevalt mij goed en maakt mij ook gelijk een stuk volwasseneD :) mijn haar heb ik ook alleen in een staart nog als ik bij de paarden bezig ga.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 12-10-14 17:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:11

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 17:14

Oh nee.Die eerste kan nog,de rest nee absoluut niet!! :n

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 17:15

Blote buik vind ik echt niet kunnen op straat en al helemaal niet classy :=