Hoe staan jullie hier tegenover.Wat kan wel en wat moet je nu toch echt laten?
Een crop top bijvoorbeeld vind ik zelf dan niet meer kunnen,zelfs als je dan het lijf er nog voor hebt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)purny schreef:Shirtjes met printen en teksten erop... en wat is een crop top?
https://www.google.nl/search?q=crop+top ... CAYQ_AUoAQ
Majabeestje schreef:Ik herken dat wel. Liep op mijn werk bijvoorbeeld in mijn skinny jeans, oversized vest en all stars en zo liepen de jonge twintigers dan ook rond. Op een of andere manier voelde ik me dan wat kinderlijk ofzo.. (niet dat twintigers kinderlijk zijn, je snapt me wel..)
Blijf ik dan niet wat hangen qua kledingstijl? Of is dat onzin? Ik kan me nog wel herinneren dat ik het vreselijk vond dat mijn moeder nog zo nodig hip moest zijn.. Haha. Gelukkig zijn mijn kinderen nog jong maar ik zie dat ook nog wel gebeuren..
. Mensen schatten me altijd jonger dan dat ik ben en dat heeft niet alleen met mijn kleding te maken weet ik.Dan denk ik,ik kan het nog wel hebben.Maar blijf me dus geregeld mezelf die vraag uit de OP stellen. phormicola schreef:Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.
(ik word 40 deze maand
)
)

Lous schreef:Majabeestje schreef:Ik herken dat wel. Liep op mijn werk bijvoorbeeld in mijn skinny jeans, oversized vest en all stars en zo liepen de jonge twintigers dan ook rond. Op een of andere manier voelde ik me dan wat kinderlijk ofzo.. (niet dat twintigers kinderlijk zijn, je snapt me wel..)
Blijf ik dan niet wat hangen qua kledingstijl? Of is dat onzin? Ik kan me nog wel herinneren dat ik het vreselijk vond dat mijn moeder nog zo nodig hip moest zijn.. Haha. Gelukkig zijn mijn kinderen nog jong maar ik zie dat ook nog wel gebeuren..
Ik heb (nog) geen kinderen,maar heb precies hetzelfde als jou. Mensen schatten me altijd jonger dan dat ik ben en dat heeft niet alleen met mijn kleding te maken weet ik.Dan denk ik,ik kan het nog wel hebben.Maar blijf me dus geregeld mezelf die vraag uit de OP stellen.
En idd, komt dat nou door mijn kleding..?
listiglistje schreef:phormicola schreef:Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.
OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes![]()
(ik word 40 deze maand
)
Is ook maar net wat je stijl is en waar je zelf van houd![]()
Recente foto (met opdruk op shirt)
[ Afbeelding ]
Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
of naar mijn werk (Kantoorbaan)
[ Afbeelding ]
listiglistje schreef:phormicola schreef:Geen opdrukken op shirts, dat vind ik echt niet meer kunnen. Geen glitterzooi natuurlijk! Verder denk ik dat veel nog wel kan. Hotpants gaat me dan iets te ver, maar shorts en korte rokjes vind ik nog prima kunnen als je nog een mooi lijf hebt.
OOohhhh Ik ben nog wel van de opdrukken en pailletjes![]()
(ik word 40 deze maand
)
Is ook maar net wat je stijl is en waar je zelf van houd![]()
Recente foto (met opdruk op shirt)
[ Afbeelding ]
Laatste aankopen, meestal gewoon een skinny onder, spijker, grijs of bv zwart met coating.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
of naar mijn werk (Kantoorbaan)
[ Afbeelding ]
pniekepnak schreef:Ben ik dan de enige die vindt dat je je moet kleden naar je lijf en niet naar je leeftijd? Ik vind het er meer vanaf hangen hoe iets je staat dan hoe oud je bent. Als je een prachtig lichaam hebt kan die hotpants op je 35e ook echt nog wel, zolang je je maar kleedt naar de situatie.
Ik heb zelfs verschillende kleuren broeken nu in de kast liggen, 'nette' korte broeken die ook gewoon een mooie lengte hebben (ja ik heb mooie benen, maar ik ben klein van stuk dus t is het net niet met hotpants
) en zelfs pumps staan er nu in de kast.
bevalt mij goed en maakt mij ook gelijk een stuk volwasseneD
mijn haar heb ik ook alleen in een staart nog als ik bij de paarden bezig ga.