Dit is een soort taupe en met een soort dezelfde kleur meubels is het nu een saaie muur geworden. 1 muur is blauw groenig en deze kleur past erbij maar ik wil niet 4 muren in dezelfde kleur hebben.
Ik heb nog foto´s van vorig jaar ( kerst) om een idee te geven van de kleuren en indeling van deze hoek van de woonkamer. Het is nu te donker om een duidelijke foto van de huidige situatie te kunnen geven.
De meubels zijn nu gelakt met een grey wash beits. De foto is een voorbeeld van de kleur meubels, heb helaas nu geen eigen foto van mijn nieuwe kleur meubels maar hiermee kun je het vergelijken.
Het is een vrij landelijke inrichting in huis, mijn man houdt meer van basic maar er komt steeds meer landelijk in huis
De vloertegels zijn een soort gewolkt off white beige, de deuren zijn off white, 3 muren zijn taupe en 1 is blauw/ munt. Deze kleur past mooi maar ik wil geen 4 muren dezelfde kleur. De rechterkant heeft 2 openslaande deuren en links is een groot raam. Aan beide kanten hangen paneelgordijnen met bruin, beige en witte panelen. De inrichting is nu dus vrij naturel allemaal in creme, zand en bruintinten en 1 opvallendere muur.
Doordat de woonkamer een L vorm heeft is 1 hoek speelkamer voor de kinderen met witte meubels, hier zijn de muren ook taupe en beige, dit mag ook best zo blijven, hoeft niet.