Kaal gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EmmyJoycee

Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:03

Hoi mensen!

beetje rare titel, maar ik zit er al een tijdje over na te denken om kaal te gaan. Naja kaal, gemillimeterd. Wat zou jij daar van vinden? Mijn moeder zegt dat het me wel zal staan. En ik heb gewoon zin in heel iets anders. Ik ben van heel lang, naar boblijn gegaan. En wil nu eigenlijk gemillimeterd gaan. Zal ik het doen of niet? Het enige waar ik bang voor ben is dat het me dus totaal niet staat..

Dit is mijn haar nu: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=54C1942F

Ik heb het al super vaak geverfd, en dan heb ik dus ook weer normaal haar terug..
Laatst bijgewerkt door EmmyJoycee op 11-10-14 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:05

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt..
Al zou ik het voor bij jou errúg zonde vinden ;)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:06

Ik zou het pas in de zomer doen anders lijkt het me zo koud :+
Vind het bij veel mensen ook gewoon staan :j

Selena

Re: Kaal gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:07

Je haar is wel heel mooi dus het zal wel zonde zijn maar je moet doen wat jij wilt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:08

Note vooraf: Ik bedoel hier niemand mee te beledigen!

Ben je niet bang dat mensen je dan aanzien alsof je ziek bent..? Ik zou daar echt even bij stilstaan als ik het zelf zou doen, maar ik ben ontzettend onzeker.

Ik denk wel dat het je zou staan, maar ik zou het ook 's zomers doen!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:08

Groeit wel terug mocht het niet staan. Weet je dat ook weer. Qua timing zou ik wel de zomer kiezen

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:09

Anders eerst 1 kant?

SFC

Groeit toch weer bij

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:09

Doanique schreef:
Note vooraf: Ik bedoel hier niemand mee te beledigen!

Ben je niet bang dat mensen je dan aanzien alsof je ziek bent..? Ik zou daar echt even bij stilstaan als ik het zelf zou doen, maar ik ben ontzettend onzeker.

Ik denk wel dat het je zou staan, maar ik zou het ook 's zomers doen!

Dat is dus ook in m'n hoofd op gekomen. Maar aan de andere kant, er zijn wel meer mensen kort...

Anoniem

Re: Kaal gaan?

Dat is waar, en omdat je een meisje bent hoeft niet te betekenen dat je lang haar moet hebben uiteraard, maar ik denk helemaal in combinatie met de winter/kou (Ik zou niet voor mijn plezier 'naakt' door de sneeuw gaan, koude oren!)

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:10

Eerlijk.... Ik zal het niet doen. Want als die weer die mooie lange lokken terug wilt moet je jaren wachten...

Je kan het eerst ook gewoon kort knippen en als je het dan nog korter wilt kan dat altijd
Laatst bijgewerkt door horseee6589 op 11-10-14 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:11

Mijn zusje kan alles hebben kwa kapsel en heeft het dus ook een keer kaal gehad. Je zal je moeten opmaken om er niet ziek uit te zien. Mijn zusje heeft nooit die opmerking gehad iig.

Je zou het ook langzaam aan kaal kunnen doen, door nu eerst de zijkanten te doen en kijken hoe dat staat.

Nies_

Mijn mening: dat staat bij niemand en zeker niet bij een vrouw :=

Maar hee, het mooie van haar is dat het weer aangroeit!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Ik vind kort wel wat ander dan gemillimeterd, eigenlijk... Nu vind ik kort of gemillimeterd haar bij vrouwen sowieso al niet mooi.

Maar zoals anderen zeggen, je moet doen waar jij je goed bij voelt :). Al zou ik inderdaad wel in de smiezen houden dat je anders aangekeken kunt gaan worden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:12

Gemillimeterd, heel eerlijk vind ik dat alleen mooi bij donkere vrouwen. Zo'n stoere vrouw met donkere Afrikaanse genen :) anders kijk je zo snel op de hoofdhuid en dat is niet mooi. Ben ook bang dat je er 'ziek' door gaat uitzien.

Maar gewoon kort, waarom niet? :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:12

Doanique schreef:
Dat is waar, en omdat je een meisje bent hoeft niet te betekenen dat je lang haar moet hebben uiteraard, maar ik denk helemaal in combinatie met de winter/kou (Ik zou niet voor mijn plezier 'naakt' door de sneeuw gaan, koude oren!)

Ja klopt, jammer genoeg komt het dus nu in me op en wil ik het dus ook nu ( als ik het doe ) Ik heb een heel stuk van mn haar afgehaald, omdat ik gek werd van lang haar. Maar ik word ook gek van deze lengte. Ik wil het dus of kaal, of wachten tot lang is. Maar gezond haar, mijn eigen haarkleur zonder 20 x over elkaar hebben geverfd..

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:12

Ik denk dat het echt heel stoer bij je zal staan! Je hebt er het koppie voor. Ik vind het vaak mooi en super stoer, gemillimeterd haar bij vrouwen. Toont dat je lekker lef in je hebt en dat je je niet zoveel aantrekt van andere mensen.

Als ik het had gedurfd zou ik het ook doen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:13

faabfabienne schreef:
Eerlijk.... Ik zal het niet doen. Want als die weer die mooie lange lokken terug wilt moet je jaren wachten...

Mijn haar is in 5 maanden tijd 10 cm gegroeid. Dus gaat aardig snel hoor. Ik heb in mei mijn haar kort laten knippen. Zodat ik een mooie vlecht kon doneren aan een haar stichting.

En ik ken ook een vrouw met gemillimeterd haar. Op de bovenkant wel een stuk van 1 cm. Maar staat echt niet verkeerd.

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:14

Ik bedoel het niet verkeerd, maar je wenkbrauwen zijn vrij aanwezig (donker) en ik denk dat dat vrij in het oog zal springen zo zonder haren.
Daarbij vind ik het zonde van je haren!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:14

Begin eerst maar eens bij een BoB, dan is het niet zo vreselijk als je het te kort vindt want dan hoef je niet eeuwen te wachten voordat de lengte er weer is.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:15

Ik vind vrouwen met gemillimeterd haar onwijs sexy! Ik denk dat het je ook wel staat :) En ach, je hebt zo weer een bos haar. Doen dus!

happyshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:15

Als jij het mooi vindt Emmy... Je kan het gewoon doen en als je het niet mooi vind kan je het weer aanlaten groeien! ;) doe waar jij je goed bij voelt :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:15

LynnDenise schreef:
Mijn zusje kan alles hebben kwa kapsel en heeft het dus ook een keer kaal gehad. Je zal je moeten opmaken om er niet ziek uit te zien. Mijn zusje heeft nooit die opmerking gehad iig.

Je zou het ook langzaam aan kaal kunnen doen, door nu eerst de zijkanten te doen en kijken hoe dat staat.

Ja dat is inderdaad ook een idee, misschien eerst gewoon een zijkant z'n stukje eraf. Make-up draag ik iedere dag :)

EmmyJoycee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 20:16

Yellowbird schreef:
Ik bedoel het niet verkeerd, maar je wenkbrauwen zijn vrij aanwezig (donker) en ik denk dat dat vrij in het oog zal springen zo zonder haren.
Daarbij vind ik het zonde van je haren!

m'n wenkbrauwen zijn getekend, van mezelf heb ik blonde wenkbrauwen net zoals mijn eigen haarkleur :)

tinkermiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 20:16

Als je het doet, kun je eerst nog wel even helemaal los gaan met de tondeuse! Eerst alleen zijkanten weg scheren, of een mohawk. Leuk en als het niets is scheer je het alsnog kort.