Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MorganeR schreef:Oehh pijnlijk Trijnie, is mij nog nooit overkomen (ben überhaupt nog nooit op een date geweest) maar ik kan het me heel goed voorstellen.
En tja... drinken omgooien wat mooie vlekken maakt is nooit slim, haha.
Femke, goh! Die durft! Ik had hem toch mooi zijn eigen drinken laten betalen.

.
deksel schreef:Tsja, ik had een 'date'. Maar ik vond die boy niet zo leuk. We spraken af bij een speeltuin, ik was aan het praten en M de jongen zei alleen ja of; 'mmmm'. Geweldig dus, ik stel voor om snoep te halen. Falendste idee ooit, onderweg kwam k een vriendin tegen die zig helemaal dood lachde en ik keihard wegfietsen. M heeft een topconditie dus wegfietsen van hem kon niet, toen snoep gehaald en opgegeten en ik zei dat ik niet lekker was dus ik ging. Heel ongemakkelijk allemaal, wat nog erger is dat ik een vriendin op 'date' had meegenomen omdat ik bang was op met em af te spreken.
Ik kende M via een vriendin (die was mee) en appte met hem.
Ach ja, zo spectaculair is het niet maar ik schaam me nog steeds
Jannaa schreef:deksel schreef:Tsja, ik had een 'date'. Maar ik vond die boy niet zo leuk. We spraken af bij een speeltuin, ik was aan het praten en M de jongen zei alleen ja of; 'mmmm'. Geweldig dus, ik stel voor om snoep te halen. Falendste idee ooit, onderweg kwam k een vriendin tegen die zig helemaal dood lachde en ik keihard wegfietsen. M heeft een topconditie dus wegfietsen van hem kon niet, toen snoep gehaald en opgegeten en ik zei dat ik niet lekker was dus ik ging. Heel ongemakkelijk allemaal, wat nog erger is dat ik een vriendin op 'date' had meegenomen omdat ik bang was op met em af te spreken.
Ik kende M via een vriendin (die was mee) en appte met hem.
Ach ja, zo spectaculair is het niet maar ik schaam me nog steeds
Dit heb ik ook ooit gedaan op mijn dertiende. Arme jongen, hele 'date' amper wat gezegd.
Dit is ondertussen al heel wat jaartjes geleden maar krijg nog steeds zo'n medelijden met die knul als ik eraan denk.
en toch zijn we al dik 4 jaar samen haha