Uggs laten repareren

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dniekje

Uggs laten repareren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 14:37

Hallo,

Vorig jaar herfst heb ik uggs gekocht, niet overdreven veel aangehad in de winter, aangezien het toch niet zo koud was. Nu had ik ze weer een keer aangehad, en zit er een gat in. Precies op de naad losgegaan.
Weet iemand of je uggs kunt laten repareren? Vind het ook zonde om ze weg te gooien aangezien ze niet goedkoop zijn..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 16:24

Ik had precies hetzelfde, zit bij mij ook een gat op de naad. Ben ermee naar de schoenmaker geweest, en die kon er niet veel mee doen. Nja stukje leer erop, maar dat ga je sowieso zien. Verder is er denk ik niet heel veel aan te repareren zonder dat je het ziet. Bij mij zit het gat er dus nog steeds in. Heb het geprobeerd te naaien maar dat lukt niet echt.

Pluttersput

Re: Uggs laten repareren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 17:19

Volgens mij kun je gewoon naar een uggs winkel gaan, die kunnen je denk ik wel redden :j moet je wel even zeker weten dat t echte zijn... Ik weet van een vrouw die naar de uggs winkel ging met uggs waarvan zij dacht dat ze echt waren. Bleken nep te zijn en werden ook in beslag genomen door de winkel. Die kon met lege handen naar huis...

Dniekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 17:20

Heb bonnetje en doos e.d allemaal nog, dus kan zo terug naar de winkel. Wie weet kunnen zij ze repareren. Ga er vanuit dat ze wel echt zijn :P heb ze namelijk in een goeie schoenenzaak gekocht.