Ik zit dus met een probleem, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen als het onduidelijk is geef maar aan!
Ik zat op de app hot or not en kwam een jongen tegen die uit mijn buurt komt, ik vond hem niet lelijk dus we gingen appen, blijkbaar zit hij ook bij mij op school maar dan 2 klassen hoger.
Hoe dan ook, ik heb hem al een paar keer in real life gezien maar niet mee gepraat aangezien ik heel snel weg moest.
Nu wilt hij zondag graag afspreken hier wat ik ook graag wil, maar ik wil graag dat voor de eerste keer afspreken mijn bestevriendin meegaat, dit wil ik omdat ik het natuurlijk best scary vind om met iemand ouder en alleen af te spreken. (Ik weet dat hij betrouwbaar is en we denken overal hetzelfde over) Maar ook om awkward momenten tegen te gaan want ik denk dat als ik alleen met m ga afspreken dat t zeker ongemakkelijk zal worden
Het hele probleem is; hij wilt heel graag met zn tweeen afspreken, hij is best onzeker en heeft er geen zin in dat het dalijk (volgens hem dan) minder leuk word, maar ik wil wel zo graag mn vriendin meenemen voor de eerste keer. En hij wilt zograag alleen met mij samen..
Kunnem jullie helpen? Tips geven voor als ik alleen met m ga afspreken of tips om mn vriendin mee te kunnen laten gaan.
Everything is welcome!

Love, me
Maar je kan wel iets actiefs doen; bv bowlen, dan heb je onder de mensen en als je uitgekletst bent dan bowl je gezellig door