Afspraak jongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Afspraak jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 13:51

Hai bokkers,
Ik zit dus met een probleem, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen als het onduidelijk is geef maar aan!

Ik zat op de app hot or not en kwam een jongen tegen die uit mijn buurt komt, ik vond hem niet lelijk dus we gingen appen, blijkbaar zit hij ook bij mij op school maar dan 2 klassen hoger.
Hoe dan ook, ik heb hem al een paar keer in real life gezien maar niet mee gepraat aangezien ik heel snel weg moest.

Nu wilt hij zondag graag afspreken hier wat ik ook graag wil, maar ik wil graag dat voor de eerste keer afspreken mijn bestevriendin meegaat, dit wil ik omdat ik het natuurlijk best scary vind om met iemand ouder en alleen af te spreken. (Ik weet dat hij betrouwbaar is en we denken overal hetzelfde over) Maar ook om awkward momenten tegen te gaan want ik denk dat als ik alleen met m ga afspreken dat t zeker ongemakkelijk zal worden

Het hele probleem is; hij wilt heel graag met zn tweeen afspreken, hij is best onzeker en heeft er geen zin in dat het dalijk (volgens hem dan) minder leuk word, maar ik wil wel zo graag mn vriendin meenemen voor de eerste keer. En hij wilt zograag alleen met mij samen..

Kunnem jullie helpen? Tips geven voor als ik alleen met m ga afspreken of tips om mn vriendin mee te kunnen laten gaan.
Everything is welcome! :)

Love, me

Anoniem

Re: Afspraak jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:53

Hoe oud ben je?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:54

Moeilijk, want hij zit straks als buitenstaander bij jou en je vriendin, die elkaar goed kennen. Hij zal bang zijn dat jullie zitten te kletsen en hij er maar bij staat.

Maar verstandig dat je je vriendin mee wilt nemen! Altijd veiliger bij afspraakjes met mensen die via internet of apps hebt leren kennen :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:54

Hoe oud is hij?

Mijn eerste instinct zou zijn wat raar dat je je vriendin mee wil nemen, maar jij bent 15 en dan ben ik dus benieuwd hoe oud is hij dan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:55

Een vriendin meenemen op een date vind ik echt een no-go := Maar je kan wel iets actiefs doen; bv bowlen, dan heb je onder de mensen en als je uitgekletst bent dan bowl je gezellig door :Y)
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 11-10-14 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:56

Als hij 2 klassen hoger zit, zal hij ongeveer 2 jaar ouder zijn dan TS.
Dus 17, als ts 15 is, maar dat zie ik nergens staan. :o

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:56

Ik zou mijn vriendin niet mee nemen, je spreekt toch af met hem? Als ik met een jongen afspreek, zit ik er ook niet op te wachten dat hij zijn vriend mee neemt. :Y)

Gewoon op een openbare plek afspreken, je hebt m al meerdere malen gezien, dus je weet dat het geen gekke oude man is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 13:57

Joscaa, jij bent ook wel wat ouder. :j

Ik zou gewoon op een openbare/centrale plek afspreken. :)
Mocht hij raar gaan doen, dat je weg kunt gaan of om hulp kunt vragen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:03

[JH] Probleem ~ jongen ~ afspraak help !

Wat ik hier ook al zei.
Ik snap hem wel dat hij niet wil dat je je vriendin mee neemt.
Spreek af bij bijvoorbeeld de Mac dan heb je altijd mensen om je heen om je te helpen mocht hij dingen doen of willen die je niet wil kan je daar blijven en je vriendin of ouders vragen je te komen halen.

Overigens heb ik getemd op je dubbel topic

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:05