zonnebloem18 schreef:Hoe lang is de verwachting dat ze hiermee doen, als dit voor de komende 3 maanden is, is het nog wel redelijk, maar als je elke maand zo'n bijdrage moet betalen is het wat minder lollig.
Dit is echt voor één maand, maar ik weet dus niet wat ze nog meer hebben gekocht. Iig toiletpapier, laten we zeggen 2 euro per persoon als je het groot koopt. Misschien wasmiddel voor de wasmachine? Maar die gebruik ik niet. Olie, grootverpakking. Zoutvat. Verder kan ik het echt niet bedenken.
Daarnaast heb ik nog mijn eigen boodschappen van 10-20 euro per week, dus boter, brood, eigen avondeten, sap, thee etc..
meisje2000 schreef:met hoeveel personen zijn jullie????
Ik woon dan met man en twee kids maar zoveel zijn wij nog niet eens kwijt per maand.
Wij doen een keer per maand grote boodschappen en dan zijn we tussen de 150 en 200 euro kwijten daar zit dan wc papier, wasmiddels en alles bij.
Tussen door doen we kleine boodschappen zoals brood melk en fruit maar dat zal misschien 100 euro per maand zijn dus gemiddeld300 per maand aan boodschappen voor 4 personen en daar zit ook bier bij en chips
We zijn met 18, dus wel redelijk groot, maar dan nog vind ik de prijs per persoon gewoon hoog.
Eulogy schreef:meisje2000 schreef:met hoeveel personen zijn jullie????
Ik woon dan met man en twee kids maar zoveel zijn wij nog niet eens kwijt per maand.
Wij doen een keer per maand grote boodschappen en dan zijn we tussen de 150 en 200 euro kwijten daar zit dan wc papier, wasmiddels en alles bij.
Tussen door doen we kleine boodschappen zoals brood melk en fruit maar dat zal misschien 100 euro per maand zijn dus gemiddeld300 per maand aan boodschappen voor 4 personen en daar zit ook bier bij en chips
Ik snap nooit hoe mensen dit doen

Toen ik nog thuis woonde gaven m'n ouders toch minstens 400 per maand uit aan boodschappen, meestal meer, en wij waren met z'n 3en. Inmiddels woon ik in Engeland en eten is hier volgens mij duurder maar geef in m'n eentje toch echt al snel zo'n 40-50 pond = 50-63 euro per week uit..?

En toen ik studeerde was dat ook niet heel veel minder.
Dus nee, ik vind 13E per maand niet heel veel maar ik doe blijkbaar ook iets fout

Thuis gaat het idd wat harder en dan hebben we ook best duurdere producten, maar dan gaat het ook om eten en niet om duurder toiletpapier. Het gaat toch door de plee (hoop ik).