Schrijven...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

romy_paard

Schrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 20:34

Hallo bokkertjes,

(Als het verkeerd staat, SORRY)

Mijn vriendin word gepest en als ik er wat van zeg dan gaan de pesters meestal wel weg maar de volgende dag gaan ze gewoon weer verder.

Ik zocht gisteren dus een manier om die pesters eens flink op hun plek te zetten. Toen dacht ik dus gelijk aan een boek. Ik vind boeken schrijven heel leuk en ik heb ook best wel wat fantasie.

Ik vroeg me af of dit zou helpen, is het wel een goed idee om dit te doen? Zet ik mijn vriendin niet voor schut?
Ze weet er wel van dat ik dit wil gaan doen.

Hebben mensen ervaring met pesten? Of is het niet zo leuk om dit in het topic te bespreken??

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Nayomie

Re: Schrijven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:36

Leuk dat je een boek wilt schrijven, of het effect zal hebben, weet ik niet. Ik denk namelijk dat zij niet zo snel een boek zullen lezen dat daar over gaat. Ook kun je je vriendin het beste vragen wat zij ervan vindt.

Nog een tip, als je daadwerkelijk het boek gaat schrijven, let goed op de spelling. :D
Word = wordt

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-14 20:39

Nayomie schreef:
Leuk dat je een boek wilt schrijven, of het effect zal hebben, weet ik niet. Ik denk namelijk dat zij niet zo snel een boek zullen lezen dat daar over gaat. Ook kun je je vriendin het beste vragen wat zij ervan vindt.

Nog een tip, als je daadwerkelijk het boek gaat schrijven, let goed op de spelling. :D
Word = wordt

Bedankt voor je snelle reactie. Ik had er nog niet aan gedacht dat de jongens niet zo snel een boek zullen lezen. Dankje!
Mijn vriendin vind alles goed.
En het pesten is met woorden niet met schoppen en zo. Dat is natuurlijk ook super erg maar ik zeg het even omdat mensen het anders verkeerd op zullen vatten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:41

Dus dat gedeelte van 'voor schut zetten' gaat alleen op, als de manier van schrijven zo gezet wordt. Het ligt dus geheel in jouw handen. :)

romy_paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-14 14:54

Oké bedankt! Ik ben al een beetje begonnen maar ik schrijf het op een iets ergere manier.