Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik wil daarna best antwoord geven. Nightingale schreef:Een goed lichaam? Bedoel je daarmee de vorm, als in mager/vol etc? En hoe zie je dat 'filosofisch' voor je?
Geen kritiek, even wat vragenIk wil daarna best antwoord geven.
JamieShanin schreef:Nightingale schreef:Een goed lichaam? Bedoel je daarmee de vorm, als in mager/vol etc? En hoe zie je dat 'filosofisch' voor je?
Geen kritiek, even wat vragenIk wil daarna best antwoord geven.
Dat spreekt voor zicht, antwoord zoals je denkt dat je moet antwoord geven, NIETS is fout![]()
Daarom is goed ook zo lastig te beantwoorden voor de een is dat inderdaad vorm en voor de ander mager/vol
maar wat is dat voor jou?
Dit is een sub vraag van mijn hoofdvraag in mijn essay ik pas op deze vraag allemaal standpunten van filosofen hier op toe. (heel veel werk haha)
Graag
En dan gaat het fout, dan worden patronen geforceerd of dwangmatig, krijg je dingen binnen die je niet nodig hebt of onthoud je je de dingen die je juist wel nodig hebt. Ik denk dat de mate waarin je lichaam 'perfect' is, vooral te maken heeft met de mate waarin je dat ideaal los kan laten.Solleke_Noah schreef:Bij goed lichaam denk ik aan een gezond lichaam. Bij een mooi lichaam denk ik aan een slank en gespierd lichaam (persoonlijk). Weet niet of je zelf een bepaald idee in je hoofd had hierbij, maar het woord 'goed' klinkt wat raar als je meer 'mooi/aantrekkelijk' in je achterhoofd had.
Voor mij is een goed lichaam eentje dat je niet in de steek laat, dus zonder kwalen, pijntjes of serieuze ziektes zoals bv kanker.