Satorisan schoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Thesserd

Satorisan schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 20:47

Helemaal geen topic over Satorisan schoenen op bokt -O-

Dus hierbij... *\o/* Website Satorisan: Klik!

Meer liefhebbers? Of wellicht mensen die het nog niet kenden, maar na het zien van dit topic wel? :)*

Zo even van hun site gepikt wat het schoenenmerk precies is/inhoudt:
Satorisan was founded in 2010 by a team of experienced professionals in the footwear industry. We put to use all the knowledge acquired during almost 20 years of making footwear.

When we started out, we knew Satorisan had to become something special. Our aim was simple: Create unique and beautiful footwear. Footwear that is extremely comfortable and becomes more beautiful the older it gets. Footwear with a soul.

En even voor jullie beeldvorming:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze zijn wel vrij prijzig vind ik, vooral bepaalde modellen, maar goed, zo af en toe moet het kunnen :D Ben zelf in het bezit van het model HEISEI in een kleur die nu niet meer te koop is zie ik.

Brand los *\%/*

Steef

Re: Satorisan schoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 21:43

Ik vind ze echt heel gaaf! Ben dan ook de grootste schoenenfreak ooit :') Zijn ze nou allemaal van leer of? Kan het in de webshop niet zo goed zien?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 21:48

Woohooo, 1e fan, haha *\o/*

Nee ze zijn niet allemaal van leer maar ik denk dat er nu veel leer exemplaren bij zitten omdat het weer winter wordt.

Ik heb zelf deze:
Afbeelding
Gewoon stof :D

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 22:17

Ik vind die leren uit de openingspost juist super gaaf! Leuker dan stoffen, gaat mij iets teveel naar vans (voor een iets te hoge prijs voor stoffen schoenen). Heb alleen net uggs sneakertjes en sendra's gekocht, dus ik doe even een maandje geen schoenen kopen _O- Worden ze al bij veel winkels verkocht?

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 22:46

Hahahah een maandje... :')

Die rood leren vind ik ook super gaaf :oo maar die waren er nog niet toen ik die van mij kocht haha. Dat is inmiddels sowieso al een jaartje terug :D

Ik mag eigenlijk ook geen nieuwen kopen van mezelf. Maar ik snuffel toch even rond. Wellicht raak ik zomaar opeens overtuigd... :+

Je krijgt er ook een soort pakketje bij met extra zool en standaard krijg je 2 paar veters, verschillende kleuren. Mijn verzending ging toen niet helemaal goed, maar werd heel goed geholpen via de mail, en uiteindelijk zat er een kaartje bij mijn pakketje in met persoonlijke boodschap (met pen geschreven) van degene die me had geholpen via mail haha.

In Zwolle zit iig een winkel waar je ze kan kopen maar meestal maar 2 modellen ofzo... Dus ik bestel ze liever online. Qua maat heb ik voor Vans 37 en voor deze ook. Ik vind ze vergelijkbaar.

Voor de winter zou ik eigenlijk zo'n hoger model willen zoals deze: klik maar ik vraag me heel erg af hoe dat staat. Ben bang dat het wat lomp is.

-edit- ik heb ze zojuist een berichtje gestuurd of ze een foto hebben van een vrouw die de schoenen draagt. Dan kan ik zien hoe ze een beetje zijn qua verhouding :')

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 23:06

Waarom klik ik dit nou weer aan.. Nog nooit eerder van gehoord, maar ik ben verkocht!

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 23:08

:') Sorry.

Ik ben er ook op een bijzondere manier op terecht gekomen. Werk als grafisch vormgever, dus ik tuur regelmatig rond op websites die bijv. een Site of the Day contest hebben en dat zijn dan allemaal super gave sites qua design en techniek, echt van deze tijd zeg maar. Satorisan was één van die sites ruim een jaar terug. Toen ik eenmaal op de site beland was, was ik helaas meer geïnteresseerd naar de inhoud dan de site zelf :wow:

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 13:20

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:13

Aiii, wel moeilijke kleur hoor! Ik zou zelf niet weten waar ik het mee zou moeten combineren..

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-15 19:42

Haha dat vind ik zelf juist wel leuk :P had vandaag neon roze Vans aan :')

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:46

Ja ik ook hoor! Ik zou ze rustig overal onder doen (behalve rood en roze dan :D)

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 19:51

Ah kom op, ik had al zo weinig geld :') Ik vind ze echt onwijs gaaf! Snel even snuffelen op de site :9