Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
melissa_b schreef:Omdat vrouwen houden van lief, schattig en romantische?
Misschien spreekt dat je meer aan?Vjestagirl schreef:melissa_b schreef:Omdat vrouwen houden van lief, schattig en romantische?
Ik ben een vrouw. Ik hou niet van lief, schattig en romantisch.
Deze kreeg ik net van een vriendin van me. Zo'n onzin!
http://www.buzzfeed.com/erinchack/point ... ts#4bek81f
Zwerte schreef:Mn vriend en ik testen altijd in hoeverre mensen uitgaan van de 'standaard'. Vooral in de horeca is dit echt grappig om te doen. Mn vriend drinkt graag melk bij het eten of dubbelfris, ik hou wel van een zwaar biertje. Echt, 9 van de 10 keer wordt dit verkeerd voor ons neergezet. Net zoals dat ik dan bijv spareribs of dikke biefstuk bestel en vriendlief bijv taco's, gaat ook bijna standaard fout. Wij moeten er altijd hard om lachen en wisselen de drankjes/gerechten met een dikke knipoog naar degene die deze fout maakt.
Hij is dol op salades, ik helemaal niet. Maar wie krijgt altijd de salade? Die wordt netjes bij mij neergezet, terwijl hij mijn spareribs krijgt. vuurneon schreef:Het ergste vind ik nog steeds de 'happy period' en al die 'happy' reclames erover. Natuurlijk is het lastiger om reclame te maken voor iets dat gewoon niet prettig is, maar doorslaan is ook een vak.
Die pickwick reclame vind ik ook tenenkrommend

PaulinBijoux schreef:Ik vind Ob met soepele lijnen toch meer aanspreken dan iets strakker. Voor die dagen op die plek hou ik wel van soepel en zacht
Vjestagirl schreef:PaulinBijoux schreef:Ik vind Ob met soepele lijnen toch meer aanspreken dan iets strakker. Voor die dagen op die plek hou ik wel van soepel en zacht
Hahahaha ja, het product zelf wel. Maar om nou te zeggen dat ik gelukkiger wordt van tampons nu dan van toen er nog geen krulletjes op de verpakking stonden...