Dreamy schreef:Zo dan

Heb jij het even druk!
Geen idee hoe je dat voor elkaar gaat krijgen, zorg je wel voor voldoende rust voor jezelf?

Niet dat het je gaat nekken over een tijdje, wat best kan gebeuren met zoveel dingen om te doen!
Het moet nu gewoon eventjes, privé is het even best wel zwaar en niet makkelijk. En dit moet gewoon door, normaal gesproken heb ik de webshops van mijn vriend er ook niet bij en dan is het een stukje rustiger.
Vjestagirl schreef:Ehrm, ik vind het niet zo gek dat je dat niet op orde houdt.
Misschien kun je vaste dagen/momenten kiezen om aan een bepaald 'project' te werken? Maar in totaal bijna 50 uur per week betaald werk, 4 webshops, en daarnaast nog 2 zelfstandige creatieve beroepen is misschien iets teveel van het goede?
Te veel van het goede is het denk ik wel, maar het is zo leuk en ik weet niet wat ik echt kan schrappen. Werk als fotografe staat op een heel laag pitje, veel meer dan mails beantwoorden en dingen voor 2015 inplannen doe ik momenteel niet. En als grafisch ontwerper neem ik ook alleen de opdrachten aan die ik echt leuk vind.
MarliesV schreef:Prioriteiten stellen en volgens een schema gaan werken.
Als dat schema niet blijkt te kloppen met het aantal uren op een dag moet je toch echt dingen gaan schrappen. Als ik het zo lees heb je werk voor 2 mensen en dan nog tijd te kort, je dag heeft maar 24 uur hè, daarin moet je ook nog slapen/eten/je vent knuffelen enz.
Volgens een schema gaan werken is een goed idee. En dan echt van uur tot uur in plannen ofzo denk ik? Als ik iets voor mij zie dan lukt dat ook wel op die manier.
blackstar schreef:Dus in totaal 4 webshops??? Of lees ik verkeerd??
Tijd indelen kan je het makkelijkst door alles op papier te zetten en zo je dag inplannen.
Ja
En mijn vriend heeft er ook nog 3 in de maak waar ik het grafisch werk voor doe.
denice schreef:Schrappen, dat is denk ik de enige oplossing. Ik zou liever de helft goed doen dan alles half.
De helft schrappen is echt geen oplossing, dat kan gewoon niet. En er gebeurd niets maar 'half', ik ben alleen soms even het overzicht kwijt en door middel van een schema (zoals hier boven genoemd) ga ik denk ik prima rond komen in mijn uren.
Stendo schreef:Kijk dat probleem ken ik ook. Ik heb dr ook een beetje moeite mee om alles int gareel te houden. Alleen heb ik niet veel verschillende dingen maar 1 activiteit. Mijn werk. Hier werken we 6 dagen in de week van s'morgens half 7 tot een uur of half 10 s'avonds. dan word het allemaal ook best pittig van. ik los het op door alles strak te houden.
Heb je rommel gemaakt gelijk proberen op te ruimen. De was doe ik s'morgens voordat ik ga werken. Alleen het avond eten is best een drama, want tijd om te koken is er niet dus dat is veel brood eten.
Het scheelt dat wij beide nog bij onze ouders wonen dus echt huishouden hoeven we niet te doen (gelukkig)! Eigen bedrijf, zo leuk