Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
X_Linz_X schreef:Ik heb hiervoor één relatie gehad. Hij drie. Anderen uit hij wel zijn gevoelens, mij het eerste half jaar ook! De dingen die hij toen tegen me zei, krijg ik nog steeds tranen van in m'n ogen..
Voor mij is het zeker echte liefde. Bij hem twijfel ik daar aan, maar nogmaals, in het eerste half jaar heeft hij me zeker het gevoel gegeven dat ik bijzonder voor hem ben. Het is dus zeker geen tussenstop.
Hij zegt wel dat hij denkt dat we een relatie anders zien. Hij vind dat alles vanzelfsprekend moet zijn. Het feit dat hij bij me is, moet genoeg zeggen. Ik probeer van alles te bespreken maar hij raakt dan snel geïrriteerd. ik weet gewoon niet meer wat ik verder nog kan doen.

X_Linz_X schreef:En ja er is wel wat gebeurd. Hij is een week voor een training naar het buitenland geweest en kreeg toen hij terugkwam een berichtje van een meisje waarin ze zei dat ze hem zo geweldig vond, inclusief de hartjes en alles erop en eraan. Hij stuurde terug dat zij een speciale vrouw was en dat ze goed bezig is met dingen..
Ik ben TOTAAL niet jaloers aangelegd maar dat hij haar 'speciaal' noemt en mij niet eens aardig.... Ja dat deed pijn en daar heb ik best wel moeilijk over gedaan. Hij deed ook geen moeite om mij ervan te overtuigen dat ik me geen zorgen moest maken..
Maar sindsdien lijkt hij alsof hij me nog minder liefde en positieve aandacht geeft. Maar het kan ook goed zijn dat ik mezelf dat inbeeld..