op alle commerciële ondernemings-sites word ik nou niet echt geholpen, maar weinig hebben kaas gegeten van de ruitersport. Dus ik dacht, waarom niet hier op bokt? genoeg paardenmensen, en vast wel mensen met een eigen (ruitersport)zaak.
Ik hoop dat ik het op dit forum goed geplaatst heb, want het is wel werkgerelateerd, als het verkeerd is hoor ik het wel
nou nu even mijn probleem op dit moment.
Ik heb een goed idee voor een eigen paardenmerk, met uiteraard producten voor paarden. Dit zijn producten die eigenlijk niet tot nauwelijks in Nederland te verkrijgen zijn. Ik wil het allemaal nog een beetje voor mijzelf houden verder. Maar waar ik echt tegen aanloop is het vinden van een fabriek. Ik google me al suf op verschillende zoekwoorden, maar echt iets vinden doe ik niet. Misschien weten enkele mensen hier op bokt of er fabrieken zijn in Nederland, Europa of buitenland, waar je zulke spullen kunt laten maken?
ik kan wel van die speciale mensen inhuren die dit zo zoeken voor je en je er allemaal bij helpen, maar dan praat je over een tonnen investering in zo'n persoon zonder nog enig resultaat. Ik wil zelf gewoon onderhandelen kunnen met die fabrieken, het probleem is alleen dat je ze wel even moet kunnen vinden... iemand tips hoe ik dit kan zoeken? of misschien weet je er wel een?
groetjes