Wesp(en?) in kamer help

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Wesp(en?) in kamer help

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:43

Niet mooi dit, ik ben al vrij laat voor college en in mn ooghoek zie ik ineens iets lopen op de muur. Ikdacht eerst ahjoh een spin slaan we dood hoe bang ik er ook voor ben. Toen ik dichterbij kwam was het dus gewoon een dikke wesp. En die heb ik eerlijk waar nog nooit in mn kamer gehad.

Overigens zat ie op de schuine wand naast het raam (die altijd dicht is), ik slaap op zolder.

Ik ben nu als de dood dat als ik vanmiddag thuis kom ineens een hele bende aantref.

Hoe groot is de kans nu dat er serieus een nest kan zitten?
Wesp heb ik inmiddels plat geslagen.

Anoniem

Re: Wesp(en?) in kamer help

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:46

Toevallig had ik van de week ineens een hoornaar binnen, terwijl alle ramen en deuren dicht waren. Ik was ook even bang dat er een nest zat maar ik heb er nog niet meer gezien. Stelt dat je gerust? :P

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:51

Ik had het deze zomer, alles dicht maar toch elke keer wespen binnen. Bleek de buurman een nest te hebben. Ik had er gerust 10 op een dag := Maar toen het nest weg was gelukkig niks meer gezien.

Als er vanmiddag weer een wesp zit, dan zou ik toch even uitgebreid gaan kijken of er een nest zit en anders was het gewoon een verdwaalde wesp :Y)

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 09:52

Het wordt weer koud buiten dus dikke kans dat die toch een gaatje heeft gevonden om binnen te komen. Ik zou me niet al te druk maken en even goed in de gaten houden of je er de komende tijd meer vind.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 11:29

Nouja, mocht er een nest zitten dan hoor je dat gezoem wel lijkt me :P

Dus dan is de enige oplossing een ongedierte bestrijdings bedrijf bellen die het nest veilig weghaalt voor je :)