Hoe op een originele manier excuses maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leverage

Hoe op een originele manier excuses maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-14 18:30

Nou het zit zo, ik heb heel wat goed te maken met vriendlief over wat er de laatste tijd is gebeurt ;(

Nu wil ik op een originele manier mijn excuses maken. Ik vind van die geheimzinnige dingetjes altijd super leuk en ik denk dat hij dat ook wel kan waarderen. Ik wil hem aankomende zaterdag avond als verassing mee uit eten nemen maar hoe kan ik dit op een leuke en geheimzinnige manier aankondigen? Zat zelf te denken om als eerste berichtje een menukaart of een deel van te sturen (zonder restaurant).

Heeft er hier iemand leuke ideetjes? Mijn hoofd staat er op dit moment niet naar om zelf iets te bedenken dus ik wil graag hulp :)

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:43

Ik weet het niet.. Excuses heb ik persoonlijk het liefst recht door zee. Als het gewoon is om lief te zijn is een deel van een menukaart wel een leuk idee. Of een foto van het restaurant verknippen tot puzzel?

Kever

Re: Hoe op een originele manier excuses maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:46

Ik zou het toch persoonlijk eerst uitgepraat willen hebben.. Excuses aanbieden etc en dan daarna als lief extra goedmakertje dat geheimzinnige plannetje uitvoeren ^^

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:48

Als ik namens mannen mag spreken, werkt een avondje waarin gebruik word gemaakt van lingerie en ladingen slagroom best goed.

:j

En anders gewoon normaal een goed gesprek, met je oprechte excuses aanbieden.

;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-14 16:37

Sorry zeggen en zorgen dat je niet in herhaling valt gaat meer doen dan "origineel" zijn.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-14 18:50

Ik wil mijn excuses in brief vorm opschrijven, ik kan dat echt niet in woorden uitbrengen. Weet nog niet of ik die voor het eten wil geven, of na het eten. Ben daar nog niet helemaal over uit. Ik heb ze de laatste tijd niet meer op een rijtje om het zo maar te zeggen, dus oprechte excuses maken door middel van een gesprek zit er ook niet in op dit moment.

Mavelle schreef:
Ik weet het niet.. Excuses heb ik persoonlijk het liefst recht door zee. Als het gewoon is om lief te zijn is een deel van een menukaart wel een leuk idee. Of een foto van het restaurant verknippen tot puzzel?

Die puzzel is een leuk idee, bedankt!

ajspruit schreef:
Ik zou het toch persoonlijk eerst uitgepraat willen hebben.. Excuses aanbieden etc en dan daarna als lief extra goedmakertje dat geheimzinnige plannetje uitvoeren ^^

Dat dus, het moet een extra goedmakertje zijn. Ik bedacht me nadat ik dit topic had geopend ook dat 'ie volgende week ook jarig is. Dus dit word ook deels z'n verjaardags cadeau :)