Zoals jullie weten is het schooljaar al weer een tijdje van start. Afgelopen schooljaar heb ik enkele enquêtes ook hier op Bokt gezet, en ik moet zeggen: de response was daverend
Hier ben ik dus weer met mijn eerste enquête van dit schooljaar. Hopelijk kan ik weer op jullie hulp rekenen!Een beetje informatie: ik ben een tweedejaars Communicatiestudente, die nu samen met haar werkgroep met een groot project bezig is voor de Nationale Hoorstichting. In feite is ons doel om mensen bewust te maken van de risico's die harde muziek e.d. kunnen toebrengen, en dit uiteraard in de toekomst minder te laten gebeuren.
Voor wie is dit bedoeld? Deze enquête kan worden ingevuld door mensen die tussen de 18 en 25 jaar oud zijn. Een voorwaarde is dat je minstens één keer in je leven naar een popconcert bent geweest in een kleine concertzaal (maximaal 2000 bezoekers), terwijl je met minimaal 1 en maximaal 19 anderen was.
Een hoop eisen dus
Hopelijk zijn er mensen te vinden die aan deze punten voldoen en hem graag zouden willen invullen! Als er op- of aanmerkingen zijn, hoor ik het graag!De link:
https://www.enquetesmaken.com/s/afff5b9
Bij voorbaat dank!

Jennifer