Onze eisen op volgorde van belangrijkheid:
- volautomaat met melkreservoir (wat is handiger, een op het plateau of een die ernaast staat? ivm schoonmaak)
- mogelijkheid tot het zetten van een kopje met andere koffie (ivm decaf/normaal etc. we hebben gekeken naar apparaten met twee bonenreservoirs, maar het schijnt dat je dan pas bij het tweede kopje decaf krijgt? dat is een beetje zonde. andere apparaten schijnen een apart vak te hebben waar je (gemaalde losse) koffie voor 1 kopje in kan doen?)
- goed en makkelijk schoon te maken, ik heb vernomen dat om goed schoon te maken, de zetbak? eruit moet kunnen?
- gebruikersprofielen instellen is een pré
- leuk kleurtje of retro look is altijd leuk

Ter indicatie, dit ding: http://www.koffiecenter.nl/product/3083 ... nna-s.html vind ik erg tof, heeft goede recensies en lijkt top! Alleen volgensmij kun je hier niet een decaf kopje mee zetten als je er gewone bonen in hebt zitten. En hij heeft geen aparte heetwateruitloop (nadeel volgens de website), maar wat dat precies inhoudt kon zelfs de jongen van de winkel mij niet vertellen..
Iemand die er verstand van of ervaring met heeft en met ons mee kan denken?
Ik ben maar alleen dus heb de Ena5. Misschien is de Ena 9 of Impressa A5 wat voor jullie?
Dankje!
Ik heb ook weer een stipje gezet.