Ik heb jullie hulp nodig! Elke week neem ik under the dome op, vandaag weer gekeken laatste aflevering. Wat blijkt is er een extra laatste aflevering en die staat niet op de recorder! Heel internet afgezocht maar kan hem nergens terug kijken. Weet iemand hoe ik hem kan terug kijken?
zonnebloem18
Geplaatst: 03-10-14 23:13
Als je tv van KPN hebt kan je hem voor 1.99 terug kijken.
xNicolx
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-14 07:39
Seizoen 2 aflevering 13, echt de aller laatste dus. M'n Engels is echt bagger dus moet wel met ondertiteling. Wij hebben geen KPN maar UPC. Bedankt voor jullie hulp!
Bij UPC zit ook uitzending gemist. Hangt er wel vanaf welk abonnement je hebt hoelang je kan terugkijken. En soms staan engelse series er niet op. Maar je kan iig even kijken via on demand en dan programma gemist
Denk erom dat op bokt praten over illigaal downloaden/streamen niet is toegestaan. De posts die daarmee te maken hebben heb ik dan ook verwijderd.
xNicolx
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-14 08:26
Simone, bedankt voor de tip! Ik heb hem uiteindelijk via UPC on demand terug gekeken!
Ook bedankt voor de pb's, heb van meerdere mensen de link gekeken om terug te kijken. Echter nadat ik hem eindelijk had geladen kwam ik er achter dat het zonder ondertiteling was.
Maargoed bedankt voor de hulp. Dit topic kan gesloten worden.