Ik doe het vaak als ontbijt een smoothie, als je geen ei en vlees eet zou ik ook overwegen om er eiwitpoeder bij te doen, of lust je wel zuivel voor eiwitten?
Dan zou je nog kunnen kijken of je iets met yoghurt kunt doen.
Lust je trouwens spek? Of vega spek?
Mijn broertje lust ook weinig groente maar als je dingen met spek omwikkeld en dan in de over wil het nog wel eens goed lukken. 
Ik heb het zelf ook wel met structuren, maar ik heb het vooral met rauwe groente wat ik niet weg krijg.
Zoals sla dus, of stamppot rauwe andijvie.
Groente die net aan aangegrild is en verder nog rauw krijg ik dus ook niet weg, maar als je maar het gewoon kookt of doet kan je mij bijna alles voorschotelen.
Wat ik ook als tip kan geven is kijk of je goed kan leren omgaan met kruiden.
Iemand die goed met kruiden overweg kan kan echt toveren voor mensen die bepaalde groente niet lusten.
Andere tip is soep, soep maken met een hele hoop groente, en een paar kleine aardappeltjes.
Dat koken met een zooi kruiden erbij en als alles gekookt is de staafmixer erdoor zodat je een structuur van dikke soep hebt. Vind ik zelf echt heeeerlijk en de structuur heb je niet.
De stevigheid kan je bepalen door meer/minder water en meer/minder aardappel. 
Zeker als je het niet te dun maakt kan je daar echt goed op leven, meestal eet ik dat als ik dat bij mijn vriend eet rond een uur of 4 en dan s'avonds eten we nog wat kleins, die soep vult enorm.
Laatst bijgewerkt door moonfish13 op 03-10-14 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt