Compleet met oud-Hollandse kleding, klein dansje, alles erop en eraan. Een groot succes, echt heel creatief gedaan. Het was zo'n groot succes dat die 2 vrienden besloten om dit jaar een Bonte Avond tijdens ons weekend te introduceren. Maar ja, daar hoeven zijzelf niet aan mee te doen vinden ze, want zij hebben vorig jaar dus dat liedje al gezongen. Ze vonden het ook een goed idee dat ik de eerste act voor mijn rekening neem, omdat ik er het hardst van allemaal onderuit probeer te komen
Nou ben ik de beroerdste niet en heb ik al een leuke opening bedacht, maar zoek nog iets interactiefs om mijn deel mee af te sluiten. Het moet iets zijn waarbij vooral mijn vrienden bezig zijn, en ik op de achtergrond blijf. Een spel of quiz bijvoorbeeld. Ik weet dat ze namelijk allemaal heel fanatiek worden als er iets te winnen valt.
Nu dan waar ik hoop dat jullie mij mee kunnen helpen

Ik heb geen idee hoe ik zo'n quiz of spel in moet vullen, met opdrachten en vragen... Het doel is dat uiteindelijk iedereen er heel veel plezier in heeft en ik alleen quizmaster o.i.d. ben. Hebben jullie hier leuke ideeën voor, of andere tips waar ik inspiratie uit kan halen? Ik kan echt niets bedenken...
Het mag best gemeen, over the top, flauw of gewaagd zijn. Graag zelfs