Mobiel kapot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BellaSpirit

Mobiel kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:21

Haii, ik hoop eh, dat dit hier mag, want als ik op google zoek zie ik dit soort vragen ook altijd op bokt.
Maar, mijn mobiel reageert niet meer op het scherm, dus ik dacht effe de batterij er uit te doen zodat ie opnieuw zou starten, maar ik moest dus de pincode invoeren, dat kon dus niet omdat het scherm het niet deed... Misschien komt het omdat mn mobiel vocht binnen heeft gekregen 1,5 week geleden? Heeft iemand misschien tips? Ik heb een Samsung Galaxy S2 Mini. Alvast bedankt.
PS: als dit er niet op mag, dan verwijder dit maar. ;$

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:22

Volgens mij werkt in de rijst leggen erg goed bij vocht.
Alleen staat je topic wel verkeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:25

Omdat het al anderhalve week geleden is, denk ik niet dat rijst nog gaat werken..
Batterij en telefoon goed droogmaken (soms zit er nog vocht aan de binnenkant) en weer in de oplader doen. Wat ik ook een keertje heb gedaan, nadat mijn telefoon in de wasmachine had meegedraaid, is het leggen van mijn telefoon (met batterij er los naast) op de verwarming leggen. Of dit laatste een goede tip is, weet ik niet, maar het heeft toen wel gewerkt. :')

BellaSpirit

Re: Mobiel kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:32

Ik ga het proberen dankje!!!!!!!

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:35

Idd goed drogen en dan maae hopen.
(Je topic staat verkeerd, ik heb even getemd)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:38

TS, ik zie dat je nieuw bent op bokt, maar zou je even de regels door willen lezen?
(staat helemaal onderaan deze pagina aan de rechterkant.)
Het is namelijk niet de bedoeling om op de verkeerde fora topics te plaatsen die er niet thuishoren.

Een mobiel heeft namelijk niets met Horses at Work te maken, maar hoort bij Huis Tuin Techniek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:39

Ik denk dat op de verwarming leggen niet zo'n goed idee is.. Vooral niet voor je accu :+

Misschien moet je dan toch naar de telefoonwinkel gaan. Kan zijn dat het vocht misschien ergens een kortsluiting oid heeft gemaakt, en dat die nu niet meer zo goed reageert. Denk dat je dat toch door een professional moet laten maken :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 19:53

Dit topic hoort hier niet thuis, maar op HTT: Huis, Tuin en Techniek. Daar mag jij echter nog niet posten, omdat je nog niet tot de 'Kudde' behoort: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Waaro ... e_kudde.3F Daarvoor moet je namelijk eerst 25 nuttige berichten posten.

Daarom plaats ik hier een slotje.