Even een oproepje aan bokkers uit Assen Hoogeveen Meppel Zwolle en omstreken Vandaag zat ik in de trein en zat ik tegen over een blonde jongen Paar keer wat oog contact gehad en ik moest een paar keer lachen om een appje waarop hij naar mij lachte Met het uitstappen hadden we nog even duidelijk contact maar ik met mn domme kop niet de stap gezet mn nummer gegeven ofzo... Hij stapte in Assen in en ik heb geen idee of hij nou naar Hoogeveen, Meppel of Zwolle moest (misschien moest die van daaruit nog weer naar een andere plaats) Het was een blonde jongen, kort haar, hij had een brilletje een rechthoekig model en volgens mij was die groen/blauw Ook een (t)shirt met de amerikaanse vlag en een kipling tas als ik t me zo kan herinneren Wie o wie herkent een jongen van deze omschrijving? gok m trouwens wel in de 20, maar ben heul slecht in gokken dus kan ook zo ouder of jonger zijn Ben m nog niet eerder tegen gekomen dus weet ook niet of hij 1malig in de trein zat of vaker, maar dat ik m nooit tegen ben gekomen Kan dus ook zijn dat die wel verder gegaan is, maar vermoed dat hij naar hoogeveen of meppel moest, als die verder moest was die denk ik wel in de intercity gestapt. Wie o wie?