de ramen trillen en hier alles hoorbaar is
deze huizen zijn al erg gehorig.. om even een voorbeeld te noemen , zodra bij de buren een telefoon op trilstand afgaat .. is dat hier hoorbaar,
ben vandeweek toen de muziek ook al zo hard stond al bij haar aan de deur geweest om de buuf erop te wijzen dat de huizen al zo gehorig zijn
(waarop buuf eerst wou doen alsof ze niet thuis was) en haar een paar goede voorbeelden gegeven...
waaronder hun beruchte slaapkamer gedoe ( lees.. kreunen hijgen en het bed dat behoorlijk kraakt )
haar kind dat stampt gilt en krijst met deuren gooit en gilt naar zijn moeder ik haat je,
en de hond die continu blaft omdat hij maar een klein rondje om mag met een prikkelband, en thuis reageerd op ieder geluidje als ze er even niet zijn....
muziek die we steeds horen keihard, zo hard zelfs dat als je buiten staat het nog kan horen....
en je soms je programma's op tv maar op moet gaan nemen omdat het niet verstaanbaar is
en dan heb ik het niet eens gehad over het bezoek van haar dat op hele rare tijden aankomt zetten lees 5 uur in de ochtend, of het blijft gewoon een nacht doorhalen bij haar,
of haar (ex) die midden in de nacht gitaar ging spelen.
vriendelijk gezegd dat we alles best begrijpen, een kind is een kind, de hond die zo nu en dan blaft ook prima het slaapkamer genot (prima) zolang ze mij er niet mee wakker houden, wat 9 van de 10 x wel gebeurd vriendlief slaapt toch overal doorheen dus die heeft nergens last van ...
maar dat ze met de muziek toch wel een klein beetje rekening kunnen houden,
buuf heeft hierop gezegd dat ze soms toch haar aggressie kwijt wil en dan de muziek maar keihard zet,
waarom mijn andwoord dan was dat ik daar behoorlijk aggresief van werd,
waarom ze glimlachend zij dat ze er rekening mee zou houden...
dit is een tijdje goed gegaan maar nu vanmiddag was het weer raak,
nou vind ik een keertje niet erg...
maar haar kennende gaat dit straks weer stap voor stap erger worden,
zucht wat moeten ik hier nou mee
sorry bokkers maar moest even mijn frustratie delen
sterkte 
gaat niet werken helaas die komt gewoon niet opdagen, zelfs niet voor reparatie's in het huis