Hoe mijn haar sneller laten groeien?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

korbakimmy8

Hoe mijn haar sneller laten groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-14 22:15

Hoii!!

Denk dat mijn titel al genoeg zegt:)

Mijn haar groeit enorm langzaam. Kan voor mij niet snel genoeg gaan. Ik heb het overdag altijd in een knot en snachts los. Doe het nu vast omdat ik het echt lelijk vind! Hier een fotootje!!
Afbeelding

denisesilver

Re: Hoe mijn haar sneller laten groeien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:19

Zoveel mogelijk los laten hangen en goed verzorgen, op zijn tijd naar de kapper en niet te veel rommel er in smeren :D verder echt geen idee. Succes! :)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:22

Niet steilen, föhnen, niet kammen als het nat is. Geen spul er in. Gezond en GENOEG eten. Zorgen voor voldoende vitamines.

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:23

Hoe snel je haar groeit kan je volgens mij niet zo heel veel aan doen, wel hoe snel je haar afbreekt (waardoor het lijkt alsof je haar langzaam groeit) en daartegen helpt goede verzorging van de punten van je haar :) Dus regelmatig beschermende conditioner gebruiken, en verzorgende olie die helpt de punten te verstevigen.
Ga eens langs bij een groothandel voor haarverzorging en laat je daar adviseren!

Ladybird

kiddokids

Weet je wel hoe snel haar groeit per week
3 mm
Als ik zo kijk naar je foto's is het in 3,5 maanden tijd echt de normale lengte gegroeid ongeveer 4,5/5 cm
Is gewoon normaal groei proces, daarbij heb je slag, lichte krul in je haar.
Kan bij de ene als lang word meer gaan krullen of valt juist steiler

Poek

Mijn haar groeit juist echt veel te snel :') Ik doe er nooit speciale troep in, ik was het zo'n 4 keer per week en verder is het altijd los of in een losse staart. Ik fohn of stijl niet

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:24

Ik vind je het nu mooi staan hoor :o
Maar net als hierboven, absoluut niet steilen, krullen of föhnen
Goed verzorgen, en zo veel mogelijk los laten hangen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:25

Ik doe er niks mee behalve af en toe wassen en als ik niet iedere 8 weken naar de kapper ga zie ik eruit als een bosneger. :')

Gebruik geen extra spul, doe niks.

Lante

Juist in de nacht vlechten oid en zachte elastieken gebruiken. En vooral niet nat kammen en weinig, milde shampoo gebruiken en geen conditioner. Niet föhnen en pas voorzichtig uitkammen als het haar droog is. Niet je haar droog wrijven, maar deppen met handdoek. En elke dag een theelepel gebroken lijnzaad door je toetje en gezond eten en drinken, Succes!

kiddokids

@@ los laten hangen slijten je punten vanwege schuren langs je rug/schouders..
Worden je punten dunner van

Ook gewoon netjes om de 8 wk bv. je punten knippen voorkomt dat er in ene stuk eraf moet..

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:26

Mijn haar groeit als een tierenlier (ik heb lang stijl haar) en ik was en fohn elke dag, al jaren! Ik weet dat het niet goed is maar volgens mij maakt het ook niet zoveel uit.. voor mijn haar niet in ieder geval!

Volgens mij is het gewoon pech/geluk hebben of je haar snel groeit en kan je er niet echt iets aan doen?

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:30

Je kan je haar wel niet stijlen en goed verzorgen. Maar daardoor groeit het niet sneller :+

Maar als je je haar stijlt ofzo kan het gaan afbreken. Wat je wel moet doen is om de zoveel tijd naar de kapper gaan om je gespleten haarpunten te laten knippen, want hoe langer je hiermee wacht hoe meer ze spleten, dus moet er ook meer af.
Wel kan je gespleten haarpunten voorkomen, ik gebruik weekelijks een kokosnoot olie masker (dit is PURE kokosnoot olie en smeert dit in je haar en laat het minimaal een uur zitten dan uitspoelen met shampoo) en het anti gespelten haarpunten van de hema werkt ook goed.

Veder las ik ooit eens om elke dag 10 min. Ondersteboven te hangen :+ zo komt er meer bloed naar je hoofd en dit bevordert de haargroei... Maar of dat echt zo is? Dat vraag ik me af hahah.

En ja helaas groeit sommig haar niet zo snel... En is er soms niks aan te doen

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:32

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:34

Wow ik wou dat mijn haar zo snel groeide. Serieus. Er is bij mij nog maar 1 cm bij of zo op 1 jaar tijd. Ik kan je dus helaas niet helpen.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-14 22:34