Voor ons profielwerkstuk voor het vak biologie hebben wij een enquête gemaakt over het spel memory. Hiermee testen wij het eidetisch geheugen (het korte termijn geheugen). Zouden jullie dit voor ons kunnen invullen? Het kost hooguit 5 minuten. Mochten jullie nog op- of aanmerkingen hebben dan horen wij dat ook graag. Alvast bedankt!
1. het was me niet meteen duidelijk dat je naar beneden moet scrollen, waarom de lege ruimte?
2. LWOO is geen apart onderwijsniveau, maar geeft extra begeleiding op een van de leerwegen van het VMBO. Ook zou ik de naam 'mavo' echt niet meer gebruiken. Het gaat om vmbo-theoretische leerweg.
3. Ik zou aparte velden maken voor de informatie die je wilt. Het kopieren is nu niet echt handig, en je moet zelf typen. Gewoon 3 aparte velden waar je de cijfers in kunt vullen is veel handig
4. bij het spelletje is het opmerkelijk dat je pogingen per kaartje geteld worden, maar het aantal goed/fout per combinatie, scheelt dus een factor 2. Ik neem aan dat jullie daar geen invloed op hebben, maar het is goed om je daar bewust van te zijn.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 01-10-14 15:20
Kan hem niet invullen, opleidingsniveau's gaan niet hoger dan middelbaar onderwijs. Of is dat ook de doelgroep? En moest idd ook flink doorscrollen. Leest niet fijn.