Ik ben sinds een paar uur alleen thuis, mijn vader is 9 dagen op vakantie en ik pas op zijn huis en 3 honden.
Nu zit ik lekker rustig op de bank en de lamp begint opeens te flikkeren en gaat aan en uit, en net op dat moment beginnen alle honden te grommen. Ik ben best nuchter en denk dat er een lampje los zit ofzo dus besteed er weinig aandacht aan. Toen het voor de 3e keer gebeurde heb ik de stekker er uit getrokken en een notie gemaakt om een nieuw lampje te halen morgen. 15 minuten later gaat de lamp weer aan terwijl er geen stekker in zit
.. Krijg nu toch wel een beetje de kriebels hier, ook omdat de honden onrustiger zijn als normaal, allemaal lopen ze zenuwachtig heen en weer en de grootste hond probeert zowat in me te kruipen
.Mijn vader heeft ook vaak dat hij constant gebrom hoort, zo erg dat hij er snachts niet van kan slapen. Dat gebrom heb ik zelf nog niet gehoord trouwens. Normaal ben ik hier ook nooit alleen en is mijn vader altijd thuis als ik er ben.
Ik ben zelf altijd nogal sceptisch naar het paranormalen en geesten dat soort dingen, maar ik heb nu gewoon een heel vreemd gevoel wat ik hier nog nooit eerder heb gehad.
Heeft iemand hier misschien een verklaring voor zodat ik straks toch nog rustig durf te gaan slapen
, de honden kunnen onrustig zijn omdat jij je niet op je gemak voelt ook.
Maar ik zou even focussen op wat anders dan alleen dit, een film kijken ofzo. Anders gaan je hersenen rare dingen doen, hiermee bedoel ik het holbewoner instinct