JoellaLoves schreef:Jaa bij ons zien docenten of je daar mee te maken heb of niet. Ze benaderen je altijd heel amders dan anderen die dat niet hebben ! Is gewoon super vervelend .. Daarom wil ik graag van die stempel af !
dan is het denk ik de korste klap om naar je conrector of rector te gaan en aan te geven:
He, hele goede vrienden.
ik heb domme fouten gemaakt,
ik werk daaraan,
ik loop bij jeugdhulp.
Het bovenstaande geeft docenten blijkbaar reden om mij anders te benaderen dan andere leerlingen.
hier wil ik graag vanaf..
wat denkt u dat we het beste kunnen doen:
- u kaart het aan tijdens een lerarenvergadering met het verzoek om mij te behandelen als iedere andere leerling
-of u geeft mij tijd tijdens de lerarenvergadering zodat ik dit verzoek zelf kan toelichten en er even open over gesproken kan worden.
de situatie is al vervelend genoeg dat ik nog niet van jeugdhulp af ben, maar ik zie dat liever niet bezwaard met een stempel door leraren.
Jeugdhulp is opgelegd door rechterlijke macht en je wilt ook hulp
het stempel op school is je issue..
ik heb op de harde wijze geleerd dat ik de problemen moet aanpakken waar ik ook daadwerkelijk invloed op kan uitoefenen en niet bij de pakken neergaan zitten over dingen waar je zelf weinig tot geen invloed op hebt..
in jou geval, je kunt met je docenten om tafel en het bespreken (dus optie 2.. die is het meest effectief). zodat ze je niet alleen van je stempel af helpen, maar ook nog eens als verantwoordelijke jong volwassene beschouwen..
en
je zou dit later ook nog eens als 'verantwoordelijk gedrag' kunnen opvoeren als je ooit echt van jeugdzorg af zou willen maar ze werken niet mee.. altijd een postief puntje zien in een lastig moment 
hopelijk heb je hier wat aan