Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
En je kan een verslag natuurlijk opslaan als .doc zodat je klasgenootjes het kunnen openen en aanpassen.
ook handig voor die stomme programma's van school die alleen op windows draaien, als die nog bestaan.
zeker aan te raden
want ik zag dan in het begin een laptop van lenovo bij de mediamark en die is 899 euro en daar had ik heel lang over zitten twijfelen, maarja je hoorde toch wat probleempjes met de wifi en ik had zoiets van ja 100 euro meer en dan heb ik een macbook.
en het bedrag wat ik er 'slechts' bij moet betalen omdat ik jarig ben geweest en mijn oude tablet goed heb verkocht is 350 euro haha. Mousaka schreef:sorry voor het omhoog halem maar zag niks anders in dit onderwerp
hooi, ik wil ook een macbook kopen,en ga voor de pro.
maar nu zit ik te twijfelen of ik de 13'' of de 15'' kopen, ook qua prijs vind ik het een erg groot verschil
en snel etc. Kan nog wel even door gaan haha.
_Mellanie schreef:Welke opleiding doe je ?
Ik zelf doe de economische richting, waarbij ik word, excel , project enzo allemaal moet af toetsen om te laten zien dat ik het beheers. En deze cursussen zijn allemaal voor windows geschreven.
Weet niet of dit een punt is voor jou om over na te denken ?
verder geen ervaring met een macbook, maar dit was voor mij de reden om een windows laptop te kopen
8nnemiek schreef:_Mellanie schreef:Welke opleiding doe je ?
Ik zelf doe de economische richting, waarbij ik word, excel , project enzo allemaal moet af toetsen om te laten zien dat ik het beheers. En deze cursussen zijn allemaal voor windows geschreven.
Weet niet of dit een punt is voor jou om over na te denken ?
verder geen ervaring met een macbook, maar dit was voor mij de reden om een windows laptop te kopen
Dat hoeft helemaal geen probleem te zijn, want dit soort programma's kun je gewoon op een mac draaien via virtualbox of bootcamp
Courses schreef:Is dat zo gek dan?Wacht even hoor, je oog viel op een Macbook omdat je van fotograferen houd en filmpjes maken leuk vind ....?
8nnemiek schreef:Courses schreef:Is dat zo gek dan?Wacht even hoor, je oog viel op een Macbook omdat je van fotograferen houd en filmpjes maken leuk vind ....?![]()
Hobbymatig filmpjes bewerken, daar is imovie echt perféct voor! En als ik nu met een windows laptop werk dan denk ik wel eens, hoe heb ik hier óóit foto's op kunnen bewerken! Slechte beeldschermen, stotterende en vastlopende programma's.. Een mac is zeker niet alleen voor grafisch vormgevers

Beeldschermen is een kwestie van calibreren.
Macs waren vroeger echt vooral populair onder vormgevers, bij ons op school hadden we hele klaslokalen vol macs
en ik heb wel wat beters te doen dan beeldschermen kalibreren, drivers en updates installeren, harde schijf moeten defragmenteren, virusscanners installeren en dan nog moeten ergeren aan een computer die niet doet wat je wil
nee, ik moet helaas heel af en toe nog met windows werken, maar wordt dan elke keer weer blijer met mijn mac