Beauty organizers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Beauty organizers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-14 18:05

Ik zat gisteren wat te struinen op de site Beautylab.nl en zag daar een artikel over hoe je je nagellak op een leuke manier kunt opbergen zodat het er ook nog een beetje mooi uit ziet. Zij had bijvoorbeeld een etagere van de Blokker gebruikt, die nu helaas niet meer te koop is.

Als wij naar ons nieuwe huis gaan (in januari gaan we verhuizen), wil ik graag zo'n mooie kaptafel kopen en een beauty hoekje gaan inrichten. Ik zoek dus tips en ervaringen over hoe je je make-up, lotions, nagellak enzovoort op een leuke en makkelijke manier kunt opbergen.
Ik ben benieuwd naar hoe bokkers dit doen. Ook foto's zijn meer dan welkom uiteraard :D

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:07

Ik heb nagellak (ebay) rekken en rekken/bakken voor mn penselen en voor wattenschijfjes. (hema)
Verder heb ik voor sieraden een beautycase. En een plankje met spiegel en dan op plankje parfummies en haarlak enzo.
Onder plankje nog een mandje met borstels, elastiekies etc.

Staat leuk en opgeruimd :)

NaomixAline

Re: Beauty organizers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:16

Ik heb voor mijn borstels een leuke (vrij kleine) bloempot gekocht van de ikea, hier een soort kraaltjes ingedaan en mn borstels erin gestoken, voor de rest van mn gezichtsmake-up heb ik leuke potjes gekocht en voor mn nagellak een leuk schaaltje met alles erop. Verder zijn er op youtube talloze leuke filmpjes voor inspiratie als je op make-up storage zoekt!

Anoniem

Re: Beauty organizers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:25

Niet de beste reden om een abonnement aan te vragen. :+
Maar ik heb het een en ander op geborgen in glossy box dozen. Dozen zijn mooi en netjes, kan best wat in en zo heb ik alles bij de hand zonder dat het rommelig is.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 18:35

Ik heb 2 Malm kasten (1x 4 lades en 1x 3 lades). Niet de meest ideale kasten voor make up omdat deze vrij diep zijn. Ik zag een paar weken terug een artikel van een blogger of kleine bestekbakjes van de Xenos. En uiteraard waren deze uit de handel :') Dus ik ben toen maar zelf aan de slag gegaan en iets geknutseld van een oude papieren doos. Zelf wat tussenvakjes gemaakt en 't werkt perfect :) Heb m'n make up nu lekker overzichtelijk bij elkaar. En ik bleek een stuk minder make up te hebben dan ik in eerste instantie dacht :') Die witte bakjes komen van de Ikea en hebben een rits in de bodem, maar die vond ik voor make up niet zo handig. Achterin heb ik mijn toillettasjes ed gedaan, die heb ik toch niet zo vaak nodig.

Afbeelding

(Beetje een rommeltje, moet weer uitgezocht worden)

Mijn nagellak heb ik in een doos gedaan van de Body Shop. Fijn en makkelijk bakje. Mijn make up kwasten en parfum heb ik boven op mijn kast staan :)

Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 21:17

Ik heb twee Helmers (van ikea) gempimpt, eentje staat al mijn nagellak in, en de andere gebruik ik voor mijn make up. ik heb er anti slip matjes in liggen zodat de lakjes niet overal naar toe schuiven als je 'm open doet. In de helmers heb ik voor mijn lippenstift een theedoos (die hebben perfecte vierkante vakjes waar je je lippenstift in kan doen) en voor de andere dingen gewoon bakjes die je bij de action etc kan kopen.

Mijn kwasten en mascara's staan in potjes (gewoon waar je groenten in hebt zitten enzo) die ik goud heb gespoten.

Een van m'n helmers <3
Afbeelding