Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseyDude schreef:EvaLoveyouxx schreef:windows 8 is een zwaar programma mar nog niet zo oud.
welk merk is je laptop?
Acer... En zo stupid geweest om de herstelpartitie te wissen...
HorseyDude schreef:Ineens laadt hij ont zet tend laaaaaang windows 8 in, duurt echt lang met alleen maar een zwart scherm en veel schijfactiviteit, dan bij het inlogscherm gebeuren steeds random dingen zoals geen internetverbinding aangeven, ect... Ik denk gewoon dat de harde schijf dood is...
HorseyDude schreef:jilleroo schreef:Als je harde schijf dood was dan deed hij helemaal niets meer. Ik gok eerder op updates, of dat je misschien eens moet scannen op malware en rotzooi
Ik kan helemaal niets... Hij stopt tijden later bij het inlogscherm en das alles... Verder kan ik niet komen...
HorseyDude schreef:Correct
HorseyDude schreef:Ineens laadt hij ont zet tend laaaaaang windows 8 in, duurt echt lang met alleen maar een zwart scherm en veel schijfactiviteit, dan bij het inlogscherm gebeuren steeds random dingen zoals geen internetverbinding aangeven, ect... Ik denk gewoon dat de harde schijf dood is...
EvaLoveyouxx schreef:windows 8 is een zwaar programma mar nog niet zo oud.
welk merk is je laptop?
HorseyDude schreef:EvaLoveyouxx schreef:windows 8 is een zwaar programma mar nog niet zo oud.
welk merk is je laptop?
Acer... En zo stupid geweest om de herstelpartitie te wissen...
jilleroo schreef:Als je harde schijf dood was dan deed hij helemaal niets meer. Ik gok eerder op updates, of dat je misschien eens moet scannen op malware en rotzooi
EvaLoveyouxx schreef:HorseyDude schreef:Ineens laadt hij ont zet tend laaaaaang windows 8 in, duurt echt lang met alleen maar een zwart scherm en veel schijfactiviteit, dan bij het inlogscherm gebeuren steeds random dingen zoals geen internetverbinding aangeven, ect... Ik denk gewoon dat de harde schijf dood is...
kan je trouwes wel watgaan kosten die garantie je hebt eruiteindelijk zelf mee liggen knoeien
EvaLoveyouxx schreef:HorseyDude schreef:Correct
heb ik ook gehad.
is een probleemmet de software en de driver.
vreselijk irritant probleem. heb mn laptop laten brengen naar Tummers (had k hem gekocht) breng hem naar de winkelwaar je hem gekocht heb met het aankoopbewijs. leg uit dat hij grote problemen heeeft met de software en driver.
ze laten hem er 3 dagen voor de reparatie. dit kost 10 euro maar dat wordt je kwijtgescholden omdat het wordt beschouwd als een onschuldige gebruikersfout.na de reparatie heb je nog wat nagevolgen waarnaaar het lijkt alsof het weer opnieuw begint.
zet je laptop dan uit. dan gaat ie zich opnieuw installeren volgens de reparatie en dan werkt hij zelfs beter dan eerst.
(let op mijn ervaring bij tumers)
MAAR WAT JE DUS MOET DOEN TERUG MET JE LAPTOP NAAR DE GARANTIE
HorseyDude schreef:Op MIRACULEUZE WIJZE heeft een kennis van mij pc herstel aan de gang gekregen... Zal mij benieuwen... Tot op heden nog 1 procent...