bedwantsen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

bedwantsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 18:31

Bedwantsenzijn insecten fie snachts bloed drinken. Momenteel verblijf ik op een crisisopvang. Hier is echter vorige week bedwants geconstateerd. Wat er tegen gedaan wordt is kamer op 60 graden verhitten voor 3 uur lang. Daarna nog spuiten met speciaal spul in naden en kieren. Als het goed is is dan alles schoon op je kamer. Alle kleding moetoop 60 graden gewassen worden. Wat niet op 60 graden gewassen kan worden gaat en week de vriezer in op minimaal -18. En ben je dus een week kwijt. Nu is het zo dat er ondanks dat het bedrijf (rentokil) heeft gezegd dat alles tegen de hitte kon er toch een olieverf schilerij een dvd speler laptob en andere dingen vervormd op beschadigd zijn. Ook de informatie die er te vinden is op tv noord klopt van geen kant.
http://www.tvnoord.nl/mobiel/i/index.asp?p=139058
bewoners moeten zelf voor vervangend onderdak zorgen terwijl de meesten er juist zitten omdat ze nergens anders plek hebben en het gebouw wordt niet van onder tot boven gedaan. Alleen de kamers die besmet zijn.
Zijn er mensen die mij op juridisch vlak van advies kan voorzien. O.a datvhet bericht pp de website wordt aangepast naar de waarheid. En dat er geen vergoeding voor het weggegooid aangebroken eten wordt gegeven tewijl de meesten hier van 45 euro leefgeld per week moet rondkomen. Kruiden die aangebroken zijn enz enz alles wordt weg gegooid.

CM_

Re: bedwantsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:40

Ehm ik volg je verhaal niet helemaal...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 18:46

Wat een onduidelijk verhaal, wat wil je nu precies?

Brrrrr ik heb even gegoogled, de plaatjes bezorgen mij kippenvel. :=

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 19:24

Sorry zit onder zware pijnmedicatie. Op de crisisopvang waar ik verbljf is bedwants geconstateerd. Om dat te verhelpen moet alles tot 60graden verhit worden. Echter zijn er nu spulllen van mij stuk gegaan. En ook het bericht op internet klopt van geen kant. Hoe zit dit allenaal juridisch en hoe kan ik er voor gaan zorgen dat het verhaal wat op tv noord staat gaat kloppen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 19:39

Gadverdamme!

Ik zou als ik jou was naar het juridisch loket gaan.