Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kitlover schreef:wij hebben vaak mensen naar ons nieuwe huis staan kijken omdat ze dezelfde aannemer wilden.
ik zou wel opletten en zijn singalement opschrijven zodat je het onthoud, maar verder niets doen
chelle_dora schreef:Sorry, maar ik vind het een beetje sensatie zoeken wat je nu doet. Ik loop er ook niet altijd even charmant bij (lees: trainingsbroek, of oude spijkerbroek) en als ik ergens niet bekend ben in een nieuwe stad of buurt dan vraag ik ook 100x de weg, zelfs met google maps verdwaal ik namelijk nog. Misschien vroeg hij aan jou waar de dichtst bijzijnde bushalte is, maar is bij de bushalte erachter gekomen dat de bus nog wel erg lang op zich liet wachten. Dan zou ik ook nog even een rondje lopen hoor.
Pandameisje schreef:chelle_dora schreef:Sorry, maar ik vind het een beetje sensatie zoeken wat je nu doet. Ik loop er ook niet altijd even charmant bij (lees: trainingsbroek, of oude spijkerbroek) en als ik ergens niet bekend ben in een nieuwe stad of buurt dan vraag ik ook 100x de weg, zelfs met google maps verdwaal ik namelijk nog. Misschien vroeg hij aan jou waar de dichtst bijzijnde bushalte is, maar is bij de bushalte erachter gekomen dat de bus nog wel erg lang op zich liet wachten. Dan zou ik ook nog even een rondje lopen hoor.
ja maar mijn hond gaat niet tegen iemand te keer die iets aan me vraagt alleen als die mensen niet vertrouwd.
en verder hij liep erg naar ramen en deuren te kijken.
karuna schreef:Bij vage dingen zoals dit kun je altijd het niet spoednummer bellen van de politie en even uitleggen wat je gezien hebt en hoe het overkwam, zij hebben liever veel telefoontjes voor niets dan een niet die een inbraak had kunnen voorkomen. Wij bellen af en toe als er vreemde of vage figuren door de wijk lopen en overal lopen te gluren en wegduiken of vreemd doen. De politie was er steeds blij mee en twee keer hebben ze extra gesurveileerd. Er was toen vaak ingebroken in de buurt en de vaag reagerende man waar onze honden ook erg fel op reageerde is aangesproken toen door deze agenten. Daarna zijn de inbraken gestopt.
Was nog grappig, de man leek erg op John vd Heuvel de misdaadverslaggever, was hem uiteraard niet maar de agenten hebben erg smakelijk gelachen om de omschrijving van ons.