Had vanmorgen een nike trainingspak voor zoontje gekocht voor in het vliegtuig. Geheel tegen mijn principes in , vind het zo vreselijk staan. Maar om die jonge nou 8 uren in een spijkerbroek te laten zitten...
Maargoed, hij wou dat pak dus naar de Jumbo aan, nee dat wou ik niet.ik nog even naar de wc voor dat we weg igngen, had meneer wel zijn broek uit gedaan en de trainingsbroek aan. En netjes zijn schoenen aan zoals ik hem had opgedragen. Nike trainingsbroek met Timberlands er onder.
10 minuten later zaten we in de auto, hij netjes in spijkerbroek.
We lopen door de JumBo, waar ze een speeldingetje hebbden, hij gaat daar even spelen. Kon ik ongestoord even wat lekkers scoren zonder dat de halve kar vol met snoep ligt. Komt hij in zijn onderbroek aanrennen! Hij wou zijn broek niet meer aa, hd hij de broek ook nog verstopt.
heb een kwartier om zijn broek moeten zoeken, hij vond het wel zeer vermakelijk.
Een monster is het!
Heb een boekje waar ik al zijn eerste belanrijke gebeurenissen in opschrijf, zo is er ook een hèèl groot hoofdstuk waar ik al dit soort dingen in op schrijf, leuk voor later. Als hij bijvoorbeeld zelf kinderen krijgt.
Wat een lekker ventje joh
Hier krijg ik klapperende eierstokken van
Ik denk alleen maar 'aaaaaaaaahw. lief!'
)

(de link leggen op die leeftijd met gras -> paardjes)