sleutels gevonden in trein

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

sleutels gevonden in trein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 07:39

Goedemorgen,

Ik ga net in de trein zitten en zie dat er nog een sleutelbos op de stoel ligt. Aangezien ik er zo weer uit moet en ik niet weet of ik nog een conducteur zal tegenkomen, vraag ik me af wat ik het beste kan doen?

Heeft iemand dit toevallig al eens gehad? Moet ik hem meenemen en ergens af geven of maar gewoon laten liggen?

Groetjes Dewi

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 07:41

De conducteur opzoeken, en anders even informeren bij de NS-balie, mocht die er zitten, en anders even bellen.. :)

Corelli

Re: sleutels gevonden in trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 07:54

Meenemen de trein uit als je in de trein geen personeel ziet, meestal kom je op het perron of verderop in het station iemand van de NS tegen en daaraan kun je ze dan afgeven :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:07

Ik zou er ook een foto van maken zodat die op social media gedeeld kan worden. De kans lijkt mij erg klein dat ie anders ooit terug komt bij de eigenaar.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 08:17

Is er een facebook van de NS waar je dat soort dingen op zou kunnen zetten? Ik kan het niet vinden.

Nils_010

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:20

DewiRox schreef:
Is er een facebook van de NS waar je dat soort dingen op zou kunnen zetten? Ik kan het niet vinden.

Idd gewoon meenemen en op het perron afgeven de conductuer komt dan altijd uit de trein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:24

Inderdaad even aan een NS-medewerker geven. Ik heb ook ooit mijn jas bij de gevonden voorwerpen van de NS kunnen afhalen :j

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:12

ingedebruijn schreef:
Ik zou er ook een foto van maken zodat die op social media gedeeld kan worden. De kans lijkt mij erg klein dat ie anders ooit terug komt bij de eigenaar.

NS heeft gewoon een gevonden voorwerpen afdeling waar je je als eigenaar kan melden. En met een sleutelbos lijkt het me waarschijnlijk dat dat gedaan wordt. Neemt niet weg dat een foto ook een goed idee kan zijn

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:13

afgeven bij het dichtsbijzijnde politie bureau?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:15

Afgeven aan de conducteur of bij het NSloket. Dan komt het bij gevonden voorwerpen en 99% van de gevallen weer terug bij de eigenaar. Politie zou ik niet doen; die persoon moet dan echt dat bureau hebben terwijl gevonden voorwerpen Ns een landelijk nummer heeft.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 10:38

Ik heb het afgegeven aan de conducteur en een oproep op de facebook van de NS geplaatst.

Ik hoop dat diegene hem vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:03

Netjes van je :j Hoop het ook!