goede antivirus

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TsarinaZ

goede antivirus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:59

enkele weken geleden kocht ik een nieuwe laptop daar stond natuurlijk een proefversie van een antivirus op. die is nu verlopen en nu moet je hem kopen. vind het enkel echt zoveel geld :n

welke gratis antivirus hebben jullie gedownload voor je computer ?

imd

Re: goede antivirus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:30

Avast, ideaal programma en gebruik het al jaren op al mijn computers :)

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:57

Zal waarschijnlijk Norton of McAfee geweest zijn? :)
In Windows 8.1 zit standaard een antivirus ingebouwd, Windows Defender (voorheen Microsoft AntiMalware, welke zo nog heet onder Windows 7, Vista en XP). Deze werkt prima maar mocht je wat meer ermee willen kan je zoals genoemd Avast of AVG gebruiken.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 09:01

Quad schreef:
Zal waarschijnlijk Norton of McAfee geweest zijn? :)
In Windows 8.1 zit standaard een antivirus ingebouwd, Windows Defender (voorheen Microsoft AntiMalware, welke zo nog heet onder Windows 7, Vista en XP). Deze werkt prima maar mocht je wat meer ermee willen kan je zoals genoemd Avast of AVG gebruiken.

was inderdaad McAfee :j ik heb AVG er bij opgezet voor de zekerheid? zag inderdaad dat Windows defender er op stond maar je weet maar nooit

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 11:56

Maar het belangrijkste is dat je niet op onzinnige linkjes klikt, niet van die youtubedownloaders, knipprogramma's of downloadapplicaties etc. gebruikt. Of met beleid installeert, dus goed kijken of je niet onverhoopt software of toolbars mee installeert.

Grootste veroorzaker van problemen blijft nog altijd de gebruiker zelf helaas. ;)

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 12:04

Quad schreef:
Maar het belangrijkste is dat je niet op onzinnige linkjes klikt, niet van die youtubedownloaders, knipprogramma's of downloadapplicaties etc. gebruikt. Of met beleid installeert, dus goed kijken of je niet onverhoopt software of toolbars mee installeert.

Grootste veroorzaker van problemen blijft nog altijd de gebruiker zelf helaas. ;)

daar let ik inderdaad wel op hoor maar ik kijk vaak films en series online dan wil je graag toch wat extra veiligheid met al die adds e.d.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:08

Heb al jaren AVG. In het begin de gratis versie, en tegenwoordig de betaalde, ben er super tevreden mee.

Isaboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:09

eset

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 12:10

TsarinaZ schreef:
Quad schreef:

daar let ik inderdaad wel op hoor maar ik kijk vaak films en series online dan wil je graag toch wat extra veiligheid met al die adds e.d.

Ook niet onverstandig, download adblocker voor Google Chrome. :wave: ads.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 12:25

die heb ik er ook al op staan :j erg goed programma inderdaad geen last meer van adds men vorige laptop is er door naar de eeuwige veldjes gegaan daar stond adblocker nog tans ook al op maar ja dat ding ging ook al 5 jaar mee :D