Lekkerinhetleven.nl?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Lekkerinhetleven.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 19:19

Vandaag vond ik op de mat een boekje van lekkerinhetleven.nl
Er zat ook groot vel met kortingsbonnen bij.

Nu hou ik van korting dus heel erg vind ik het niet, maar alles is volledig op mijn naam binnen gekregen.
Na wat Googlen schijnen vooral vrouwen die een blije doos (ja echt :+ is voor vrouwen die zwanger/net bevallen zijn) hebben besteld deze ontvangen. Nu ben ik niet zwanger en ook niet net bevallen. Ik ben altijd voorzichtig met het opgeven van mijn adres, geef vaak een fake adres op of niet mijn volledige achternaam.
Toch hebben ze ergens mijn adres gekocht. Jammer!

Is iemand bekend met dit boekje of de site? Hebben
Meer mensen dit ontvangen en maak je er ook echt gebruik van?

Allejandro

Re: Lekkerinhetleven.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:11

Ja ik gebruik het zeker. Krijg niet veel extra reclame oid en toch lekkere korting :)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:22

Wij hebben hem ook gekregen en hier ook geen zwangeren/mensen die net zijn bevallen. Maar wel een mooie meevaller dat je nu gratis producten kunt halen :))

MightyMike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:27

Ik maakte er met name in het verleden veel gebruik van, zat regelmatig goede kortingsbonnen voor luiers bij. Toen kreeg ik deze idd vanwege de zwangerschap. Later een tijdje niet, en nu spontaan ook weer. Maar de bonnen zijn bij veel winkels wel in te leveren, meestal wel handige producten, al gebruik ik zeker niet alles.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:40

Ik gebruik ze sinds kort. Nu zag ik dat deze meeste bonnen niet ingeleverd kunnen worden bij de Ah. Laatste keer wel, toen had ik best veel producten en kreeg ik €4 toe :+

liefhelietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:47

Kreeg 'm ook vandaag... Heb me ook al suf zitten denken hoe en waarom! En vooral hoe ze bij ons adres zijn gekomen?

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:52

Ik heb ooit een klantenkaart van een deelnemende supermarkt gekregen en daarbij dus mijn adres opgegeven. Deze keer zaten er echt hele leuke bonnen bij. Het viel mij op dat er veel gratis bij zit, die kun je inleveren bij oa trekpleister, kruitvat en Jumbo

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:08

Tijdens mijn zwangerschap en na de geboorte kreeg ik het ook. Jammer genoeg werden de acties steeds minder interessant en kreeg je ook minder bonnen. Nu krijg ik het alweer een tijd niet meer terwijl de acties naar horen zeggen wel weer veel beter zijn geworden.