Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NYC schreef:Kortom als ik besluit te gaan moet ik het hem wel eerst vertellen, maar hoe vertel je een 4 jarige dat je definitief in een ander land gaat wonen?
Iolanthe schreef:Ik denk niet dat ik je kan helpen, maar wat rot dat je vriendin die caravan nu plots nodig heeft! Ze wist toch dat je er in zat voor een bepaalde tijd?![]()
Voor je zoontje: misschien filmpjes/foto's kijken van waar jullie heen gaan?
pluisje88 schreef:Je gaat met een 4 jarige verhuizen naar een ander land, naar een vriend die hij nog niet kent? Beetje vreemd... Zou hem gewoon vertellen wat er gaat gebeuren. Kinderen zijn niet achterlijk. Tja verder vind ik het een lastige kwestie. Is niet netjes van die vriendin maar je kunt er eigenlijk niks van zeggen aangezien die caravan van haar is...
Goof schreef:Dat je met zijn drieën in 1 huis wil wonen, dat jullie naar een nieuw huis gaan, dat je daar komt met het vliegtuig omdat het ver weg is dat dat paard alvast vooruit is gegaan om te kijken of het leuk is.
Lijkt me niet zo moeilijk te bedenken toch?
NYC schreef:Ik weet dat hij niet achterlijk is.
Maar om hem opeens boembats te vertellen hoe de vork in de steel zit, vind ik ook weer zo overweldigend.
Dat van paard is vooruit om te kijken of het wel leuk is, vind ik een goede!
NYC schreef:Ik weet dat hij niet achterlijk is.
Maar om hem opeens boembats te vertellen hoe de vork in de steel zit, vind ik ook weer zo overweldigend.
Dat van paard is vooruit om te kijken of het wel leuk is, vind ik een goede!
Winged schreef:Had jij niet een tijd geleden ook al een soortgelijk topic?
Even als grote vraag: Waarom heb je je zoontje nog niks verteld als jullie nu al van een woning naar een caravan zijn verhuisd?