Zitten hier mensen op het paardenspel? -> hulp nodig!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zetta

Zitten hier mensen op het paardenspel? -> hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-14 21:23

Ik hoop dat ik mn vraag in het juiste deel van het forum geplaatst heb en er toch 1 iemand is die me kan helpen.

Ik speel al dik 4,5 jaar op het paardenspel, ook mijn zus zat op dit spel. Een dik tweetal jaar terug zijn we beide eens verbannen geweest omdat ze dachten dat wij 1 persoon waren. Dit is dan uitgelegd geweest en we konden beide weer spelen. Mn zus is er dan even later mee gestopt door zin en tijdsgebrek. Nu, deze vakantie is ons buurmeisje ook op het spel beginnen spelen en is mn zus zo ook weer met haar account begonnen.
Maar nu, ondertussen jammer genoeg al weer 2 weken geleden, wou ik me inloggen en zag ik dat ik weeral eens verbannen ben, en deze keer permanent. Ook mn zus is weer verbannen, en de reden is weer omdat we een dubbelaccount zouden zijn, pf. Ik kan nu zelfs niet meer op de inlogpagina waardoor ik het nu dus totaal niet meer kan uitleggen dat deze ban onterecht is.

Mijn vraag nu dus is, zit er hier iemand die ook op het spel zit, miss zelfs een modje? Die mij kan helpen en het binnen in het spel zelf dit kan melden ofzo zodat we snel terug op het spel kunnen?
Moest er iemand ons kunnen helpen mag die altijd in pb meer info en onze gebruikersnamen vragen. :)

Nayomie

Re: Zitten hier mensen op het paardenspel? -> hulp nodig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 22:25

Heb het ooit gehad, maar alle gegevens kwijt. Wat ik hoogst apart vind, is dat je zelf geen mogelijkheid krijgt om dit uit te leggen. En wat ik helemaal bijzonder vind is dat dit nooit in het systeem is gezet, dat jij en je zus aparte accounts hebben.

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-14 08:34

Je bent niet alleen, vind het zelf ook maar raar dat ze het nu nog niet weten. Maar er is de laatste tijd enorm veel veranderd geweest van modjes en beheerders doordat het spel wat op zn einde loopt, het team van het beheer is ook wat onderbemand. Ik weet niet hoe die dingen allemaal werken maar er moet daar dan pecies iets mis gegaan zijn. Waarschijnlijk ons vergeten als 2 aparte accounts te zetten en die eerste ban te verwijderen. Want het is doordat ze deze nu als tweede ban rekenen dat we er totaal niet meer op raken, was dit nog maar de eerste kon ik er even later normaal weer op maar nu dus niet meer wat ik erg lastig vind. Kan ook goed zijn dat ze de ban hadden aangekondigd via een berichtje maar doordat ik dat weekend net weg was met de paarden heb ik er zeker 3 dagen niet op geweest eer ik de ban gezien had, waardoor ik er dan ook niet meer op kon reageren.

yarkayunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 17:59

ik heb het hoe kan ik je helpen ik ben net begonnen

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 21:18

Je kan proberen om contact op te nemen met http://tripix.nl/ . Dit is de organisatie waar hetpaardenspel onder valt :) .

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-14 22:54

Stephanie schreef:
Je kan proberen om contact op te nemen met http://tripix.nl/ . Dit is de organisatie waar hetpaardenspel onder valt :) .

Ik heb al naar een contactadres van op de startpagina (van op een ander IP-adres) gestuurd maar geen antwoord gehad, net zoals de facebookpagina van het spel.

Er had iemand binnen in het spel voor mij naar het beheer gestuurd maar voor zover ik nu weet heeft ze nog steeds geen antwoord gehad, ze gingen het op het spel doorsturen naar een beheerder die er wat van af wist maarja. Is nu al bijna zo goed als een maand en kan er niet echt om lachen. Ik ga nu niet zeggen dat ik verslaafd ben maar dit is het enige spel die ik echt speelde en mis het wel, heb er ook al zoveel in gestoken.
Vlak voor ik verbannen werd had ik een helpdeskticket aangemaakt omdat ik na een veiling mn geld niet terug kreeg, daar hadden ze precies geen tijd voor om uit te zoeken, maar wel om mij en mn zus te gaan verbannen, en dan zeggen ze nog dat het spel doodbloed, jah is ook niet moeilijk zo..

Dus als er nog iemand is die het wil proberen en direct bij de juiste persoon op het spel kan raken zou dat heel fijn zijn. :j

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:28

Ik speel het ook, ik zal zo is kijken wat ik voor je kan doen :)

Mandydb

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:59

Oh, de site ligt er uit? Meer mensen last van?

Zetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-14 13:55

Ja net ook gezien :P , wou voor de nieuwsgierigheid nog eens kijken of ik nog steeds niet op het spel kan en ja, nu kwam er geen bantekst op maar een database error.

Zou leuk zijn moest je ook eens kunnen kijken voor me als de site er weer is. :j