Ik speel al dik 4,5 jaar op het paardenspel, ook mijn zus zat op dit spel. Een dik tweetal jaar terug zijn we beide eens verbannen geweest omdat ze dachten dat wij 1 persoon waren. Dit is dan uitgelegd geweest en we konden beide weer spelen. Mn zus is er dan even later mee gestopt door zin en tijdsgebrek. Nu, deze vakantie is ons buurmeisje ook op het spel beginnen spelen en is mn zus zo ook weer met haar account begonnen.
Maar nu, ondertussen jammer genoeg al weer 2 weken geleden, wou ik me inloggen en zag ik dat ik weeral eens verbannen ben, en deze keer permanent. Ook mn zus is weer verbannen, en de reden is weer omdat we een dubbelaccount zouden zijn, pf. Ik kan nu zelfs niet meer op de inlogpagina waardoor ik het nu dus totaal niet meer kan uitleggen dat deze ban onterecht is.
Mijn vraag nu dus is, zit er hier iemand die ook op het spel zit, miss zelfs een modje? Die mij kan helpen en het binnen in het spel zelf dit kan melden ofzo zodat we snel terug op het spel kunnen?
Moest er iemand ons kunnen helpen mag die altijd in pb meer info en onze gebruikersnamen vragen.
, wou voor de nieuwsgierigheid nog eens kijken of ik nog steeds niet op het spel kan en ja, nu kwam er geen bantekst op maar een database error.