Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

verdien je er nog een zakcentje aan ook (al is dat niet waar je het voor doet)!
), hondje van m'n oma is ook sinds een paar weken overleden, dus ik heb nu helemaal geen honden meer om me heen.

DideH schreef:Herken je gevoel heel erg goed
We hebben 5 jaar een hond gehad tot mijn.... 13e, dat was echt mijn allerbeste maatje die mij door een enorm zware periode heeft gesleurd. Toen we hem in hebben moeten slapen viel dat heel zwaar en is dr echt een "gat" ontstaan, dr mist echt iets.
Ouders hebben toen beloofd dat er wel weer een hond zou komen, maar dat wilde ze eigenlijk toch niet meer en nu ruim 6 jaar later is er nog steeds geen hond. En hebben ze dat dus maar gezegd om mij tevreden te houden..
Ik kan zó jaloers zijn als ik mensen tegenkom die lekker met de hond aan het spelen zijn, in het bos of op de dijk gaan wandelen![]()
Vooral omdat ik nogal vaak alleen thuis ben, is het huis wel heel erg stil.
Ja, je gevoel van dat er iets mist kan ik helemaal begrijpen
Corelli schreef:DideH schreef:Herken je gevoel heel erg goed
We hebben 5 jaar een hond gehad tot mijn.... 13e, dat was echt mijn allerbeste maatje die mij door een enorm zware periode heeft gesleurd. Toen we hem in hebben moeten slapen viel dat heel zwaar en is dr echt een "gat" ontstaan, dr mist echt iets.
Ouders hebben toen beloofd dat er wel weer een hond zou komen, maar dat wilde ze eigenlijk toch niet meer en nu ruim 6 jaar later is er nog steeds geen hond. En hebben ze dat dus maar gezegd om mij tevreden te houden..
Ik kan zó jaloers zijn als ik mensen tegenkom die lekker met de hond aan het spelen zijn, in het bos of op de dijk gaan wandelen![]()
Vooral omdat ik nogal vaak alleen thuis ben, is het huis wel heel erg stil.
Ja, je gevoel van dat er iets mist kan ik helemaal begrijpen
zou een "leen"hond voor jou geen optie zijn? Die je lekker uitlaat een x aantal keer per week? Dan help je er ook nog iemand mee en je kunt er misschien een zakcentje mee verdienen
Ts, jij mist vooral een hond om je heen, zou een oppashond wat voor je zijn?
een Jack Russel. Op mijn 15e kwam er per toeval een border collie die meteen ook 'mijn' hond werd, toen ik 18 was kwam mijn droomhond als vanzelf op mijn pad (border collie kruising), en rond mijn 22e kocht ik zelf nog een border collie, wat nu dus mijn vierde hond is
Ik vind katten leuk hoor, van een ander
ben echt een hondenmens!