Snelle tips gevraagd voor vanavond, wat bij rundervink maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Moos99

Snelle tips gevraagd voor vanavond, wat bij rundervink maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 17:33

Vanavond komen mijn ouders eten en zag dat we nog gekruide rundervinken in de koelkast hebben. Nu wil ik die gaan maken maar ben nu aan het denken wat ik erbij kan maken. Het moet echt simpel zijn gezien ik nog naar de winkel moet en nog moet gaan koken voor 7 uur :D maar iets origineler dan aardappels met bloemkool ofzo. Heeft iemand een leuke tip??

Anoniem

Re: Snelle tips gevraagd voor vanavond, wat bij rundervink maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:37

Wat wij laatst hebben gedaan is van alles paneren met tempura en dan frituren, is zo gepiept. Dit kun je doen met bloemkool, broccoli, champignons etc. Daarnaast lekkere aardappelkroketjes erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:37

Aardappeltjes met rozemarijn uit de oven en verse boontjes met nootmuskaat? Bij rundervinken zou ik zelf juist iets van aardappelen en groenten kiezen.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:38

arrdappels net even anders als normaak, eerst koken (min of 5 minder als normaal) en daarna opbakken. heel anders als gewone gebakken aardappels, maar wel erg lekker! vooral met wat kruimige aardaapels, krijg je wat meer een prutje, maar wel erg lekker, zachte aardappel met knapperig korstje

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:38

Uuhm luie wijven frieten (partjes aardappel met tijm uit de oven) en daarbij uuhm.. Gefrituurde gougette

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:46

Geroosterde rozevalaardappeltjes of zoete aardappels? En dan een bijzondere groente zoals postelein? Ook lekker met een salade met allerlei vulling.

Moos99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 18:24

Bedankt mensen! Het is geworden rozemarijn aardappeltjes uit de oven met gevulde courgette met tomaten, olijven en feta. Ik ben zelf benieuwd :D