Zie jij jouw partner als een model?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Zie jij jouw partner als een model?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 21:39

Een aparte vraag misschien, maar ik vraag me dit al een tijdje af.

Veel mensen vinden modellen er toch wel aantrekkelijk uitzien. Modellen worden vaak gezien als een standaard van knap.

Nu zijn de meeste mensen een stel omdat ze elkaar leuk vinden, zowel qua karakter als qua uiterlijk.
Het lijkt mij toch dat je je partner wel enigszins knap vindt.

Mijn vraag is dus. Vind jij jouw partner knap zoals je een model ook knap vindt? Zou jij voor jouw idee jouw partner in een reclame blad tegen kunnen komen?
Of vind je je partner op een andere manier knap?

Goudlokje1

Re: Zie jij jouw partner als een model?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:41

Nee, mijn vriend is een in mijn ogen verschrikkelijk knappe jongen, maar ik kan me hem ook gewoon niet voorstellen als model. Verder, modellen vind ik vaag wel interessant, maar niet knap, hoe mooi ze ook zijn.. Mijn vriend is in mijn ogen toch de mooiste :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:41

Ik vind die modellen juist zo lelijk... Maar mijn (ex) vriend (ingewikkeld ;)) vind ik razend knap! Gewoon weg de knapste :)

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:42

Hmm.. Ik vond mijn (ex)vriend op een andere manier knap. Modellen hebben vaak een specifiek soort
gezicht en lichaam. Wel een interessant onderwerp! Ik vind het ook lastig om te omschrijven waarin
het dan verschilt merk ik.

Modellen zijn (imo) mensen die over het algemeen de meeste mensen knap vinden en vaak uiterlijke
kenmerken met elkaar delen. De uiterlijke kenmerken die ik leuk vond van mijn vriend waren echt
persoonlijk. Niet iets 'universeels'.
Laatst bijgewerkt door Sem_ op 20-09-14 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:43

Hmm nee. Ik vind mijn vriend wel een onwijs lekkerding :P
Maar hem als model? Nee...

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:44

Nee, hij is zeker geen model. Maar ik val dan ook niet echt op model-types! :D
Hij heeft gewoon iéts waar ik op val, maar kan er de nadruk niet op leggen.

LilChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:46

Ik vind mijn vriend sowieso erg knap, maar er is een enorm verschil met hoe hij in de ochtend uit bed komt en hoe hij eruit ziet als hij een beetje zijn best gedaan heeft.. dan zou hij misschien nog wel een model kunnen zijn!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:49

Vrouwelijke modellen zijn vaak juist niet de standaard mooi. Maar juist knap maar met een heel apart gezicht of aparte uitstraling. De standaard mooie vrouwen winnen een Miss verkiezing maar worden geen model. Ik hoop dus dat mijn partner me niet op een model vind lijken, maar wel mooi vind. :+

Wat betreft mannelijke modellen... ik vind het altijd 12 in een dozijn mannen. Mooi, maar ik zou ze een uur later niet meer kunnen beschrijven als je zou vragen hoe hij er uit zag, behalve die gespierde buik natuurlijk.

Dus nee. Ik ben juist erg blij met mijn partner en zijn look die echt weken in mijn hoofd bleef spoken nadat ik hem voor het eerst zag.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:50

Ik bedoel dan de modellen zoals in tijdschriften en op reclames, niet high fashion oid. :)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:57

Hahaha bij een model denk je toch al snel aan een mooi gefotografeerd plaatje.
Maar dat plaatje is een plaatje of te wel de kans is groot dat die hunk op straat niet eens herkent.
Want stel je partner is een model, maar in het dagelijkse leven loopt hij er echt niet bij zoals op dat plaatje.

_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 21:59

Ik vind dat een partner niet per se 'knap' hoeft te zijn, maar meer zoals Dreamy zegt, hij moet íets hebben. Model mannen vind ik wel knap, maar die zijn dan 99 van de 100 keer geen partnermateriaal :')

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:03

Mijn vriend is zeker niet lelijk, maar het is ook geen hunk :Y) Die van mij is van binnen veel mooier, en heel slim. Looks én brains, zo een ben ik toch nog nooit tegengekomen ;)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:09

Mijn huidige vriend niet. Hij is daar het type niet voor maar net zo aantrekkelijk zeker omdat hij gewoon een super persoonlijkheid heeft. In het verleden wel vriendjes gehad die je inderdaad goed in een modeblad terug had kunnen vinden, erg knap maar de persoonlijkheid was er niet naar.

Guess_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:13

Ik vind de meeste modellen juist helemaal niet mooi. Net als dat modelprogramma, zit nu niet 1 meid bij die ik echt knap vind. Ik vind dat ze bij vrouwen veel dezelfde typen gebruiken. Blond en maatje xxxs, bij mannen zie ik van alles voorbij komen.

Ik ben heeeel blij met mijn vriend en ik vind hem heel knap. Maar denk dat hij te babyface is voor een model en ach ik zie hem liever niet als model want dan krijg ik al die vrouwtjes achter hem aan en ik wil hem niet delen!!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 22:34

Sem_ schreef:
Ik bedoel dan de modellen zoals in tijdschriften en op reclames, niet high fashion oid. :)

Beauty en commercial modellen zijn vaak dezelfde dames die ook editorial doen.
Behalve de modellen in de reclame folders van de Hema oid.

Gemma Ward stond vorig jaar zo ongeveer in elk tijdschrift wat ik open sloeg. Vind haar prachtig op foto's maar als ik haar op straat tegen zou komen zou ik haar niet mooi vinden. Terwijl ik Ariana Grande bijvoorbeeld meer "typische knapperd" vind en geen fashion model.

Maar, ik begrijp wat je bedoelt. Mijn partner vind me vast niet de mooiste vrouw op aarde en dat ben ik ook niet, want ik kan zo 20 vrouwen Googlen die ik mooier vind dan mijn spiegelbeeld.
Ik zie ook mannen die ik mooier vind dat mijn partner, maar toch vind ik mijn partner aantrekkelijker.

Van alleen een mooi bord kun je niet eten.