Idiote vraag maar t houdt mij bezig!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nope

Idiote vraag maar t houdt mij bezig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 18:48

Hallo Bokkers,

Een tijd terug heb ik met mijn beste vriend ruzie gehad.
Ik heb toen voorgesteld om even een adempauze te nemen omdat de woordenwisseling alleen maar van kwaad tot erger werd. Hierop reageerde hij met mij blokkeren op whatsapp/gsm enz.

Echter sinds afgelopen dinsdag zie ik zijn foto en zijn status weer.

Echter is er ook een update voor whatsapp geweest (beide hebben wij een iPhone).

Heeft hij mij gedeblokkeerd? Een bericht sturen om erachter te komen wil ik niet, want ik vind een ruzie uitpraten via whatsapp geen goed idee dus wil ik hem liever binnenkort gewoon even opzoeken. Maar goed als hij mij dus niet gedeblokkeerd heeft en het enkel door de update komt ben ik bang dat hij daar nog niet voor open zal staan.

Hoop dat jullie hier duidelijkheid in kunnen scheppen... Zoals ik al zei een idiote vraag maar t kan je maar bezighouden.

Lau

Re: Idiote vraag maar t houdt mij bezig!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 18:52

Als je geblokkeerd bent zie je geen status dus hij heeft je onblokt,
Je zou hem kunnen smsen dat je face to face wil praten.

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 19:00

Het is het type persoon dat dan meteen via sms gaat praten over de ruzie en via sms/app een ruzie uitpraten maakt het toch meestal alleen maar erger. Dus eigenlijk zou ik volgend weekend gewoon langs zijn huis Willen gaan en hopen dat hij het uit wilt praten.

Ik weet dat je voor de update geen status en foto kon zien maar zijn laats gezien staat altijd uit maar dan zie ik wel wanneer hij online is. En dat heb ik vandaag af en toe gecheckt maar hij is dus geheel niet online. Dus vandaar dat ik dacht misschien is t door de update toch anders geworden

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:01

nee dat wordt het niet, jaa je kan ook langs gaan of hem even bellen denk dat altijd nog een goede optie is.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:22

De sukkel had al lang voor je deur gestaan als hij echt van je houd!
Ik zou hem een sms sturen en dan zeggen.... of nu langs komen om het uit te praten, of Ik zoek een ander! ~~}> ~~}> ~~}>

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:27

aerdenhout1 schreef:
De sukkel had al lang voor je deur gestaan als hij echt van je houd!
Ik zou hem een sms sturen en dan zeggen.... of nu langs komen om het uit te praten, of Ik zoek een ander! ~~}> ~~}> ~~}>

Eeh tis der beste vriend niet der vriendje ;)
Ts gewoon bellen en langs gaan, ook geen heel epos aan de telefoon toelaten dat werkt net als appen alleen maar averechts
Succes!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:30

Even bellen of langsgaan lijkt me het handigste.. :)

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-14 22:11

Ga idd volgende week maar even langs ;-)
Dank jullie wel

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 06:16

Niet om het een of het ander, maar een (beste) vriend zou zich zo toch niet moeten gedragen? Als ik het zo hoor zou dat voor mij geen vriend meer zijn :n

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 12:45

Kan me je twijfel heel goed voorstellen. Hier iets soortgelijks gehad met een vriend, maar ben er nooit achter gekomen waar het nou aan lag. Uiteindelijk heeft hij wel weer contact opgenomen, maar het heeft welgeteld 3,5 maand geduurd. Geduld is een schone zaak en probeer jezelf er niet teveel op te foucussen. Voor mij werkte het heel goed om de gehele berichtgeschiedenis + gesprek te verwijderen zodat ik deze ook niet meer tegenkwam in mijn app-lijst.

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 17:17

De reden van de woordenwisseling/ruzie is ook zo dom. Hij vroeg mijn mening over een situatie waarin hij zit (contact met een meisje die al bezet is en hem 2jr aan het lijntje houdt) en zei er zelfs nog bij een geheel eerlijk antwoord te willen als schop onder zijn kont. Met andere woorden hij wist dat mijn mening verschilde van die van hem en gaf aan een ongezouten mening te willen zodat hij de andere kant kon zien en van iemand die zonder gevoel naar de situatie kon kijken.
Ik heb mijn mening gegeven, en hij is mijn beste vriend dus natuurlijk kan ik niet zonder gevoel naar de situatie kijken.

Dus ik heb mij nog voorzichtig geuit maar ben wel duidelijk geweest dat ik hem al een tijd lang niet zichzelf vind en eigenlijk alleen een verdrietige vriend ken sinds hij met gaat en hij nooit meer spontaan iets onderneemt. En dat ik bezette mensen altijd een no go zal blijven vinden.

Hierop werd hij heel boos, verweet mij dat ik dat niet kon zeggen en nog meer van die onzin. Ik heb toen aangegeven dat we beter adempauze konden nemen omdat ik hem onredelijk vond. Hij begon de meest rotte dingen te zeggen en ik heb toen gezegd even niet te zullen reageren omdat ik mezelf ken en als ik mee ga in de lelijke dingen zeggen. Ik echt erg lelijk ga worden en hij dat net zo goed als ik niet verdien.

Nu vind ik dat hij eigenlijk mijn kant op moet komen. Maar aangezien ik mijn maatje mis en ik t dus allang weer vergeten ben. Zoek ik hem maar op, niet om excuses te maken maar wel om mijn beste vriend niet te laten lopen voor deze onzin

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:21

Nou nu vind ik nog meer wat ik eerder al zei

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:23

Stuur dat laatste deel van je berichtje dan naar hem toe ipv het met ons te delen ;)

Nope

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-14 17:39

Dat heb ik vanmorgen gedaan(nadat ik eerst gebeld had en hij niet opnam), maar nul reactie...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 17:46

Meid echt waar dat is toch geen goede vriend? Een goede vriend zou je niet zo behandelen en als een baksteen laten vallen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-14 19:11

Wacht het nou maar gewoon af, sommige mensen hebben even ruimte nodig als ze niet lekker in hun vel zitten. Wij kunnen vanaf ons beeldschermpje niet oordelen over hoe goed de vriendschap is.