hallo allemaal, een tijd terug was er een man bij ons op school met Pandora. hij kwam iets vertellen over zijn ziekte Pandora. Deze man heeft mij heel erg geïnspireerd. wat ik weet is dat hij is geboren in 1947. hij geeft een soortvan "les" bij mensen die niet uit nederland komen en hij helpt ze met de inburgering. Dat doet hij in Amsterdam. Hij zit bij een stichting waarvan ik de naam niet meer weer. Hij vertelt bij de meetings over de weinige aandacht die mensen krijgen met de psychische ziekte Pandora. Het is een oudere man met wit haar. misschien weten julie hoe ik iemand kan opzoeken waar ik alleen dit van weet
Maakt toch niet uit of hij er voor de eerste keer was? Ik neem aan dat school een contact persoon heeft wbt die organisatie en dat ze weten wie ze binnen hun school halen?
Sabbientje
Geplaatst: 20-09-14 18:36
neem toch aan dat school wel een naam heeft van iemand die ze uitnodigen.
Awarance
Geplaatst: 20-09-14 18:37
Ik kan absoluut niks vinden over een ziekte die pandora zou heten. Er is wel een stichting Pandora?
EvaLoveyouxx
Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-14 18:38
Sabbientje schreef:
neem toch aan dat school wel een naam heeft van iemand die ze uitnodigen.
De ziekte Pandora bestaat niet. Zoals Jierda al zegt, is er wel een stichting Pandora voor mensen met psychische klachten. Ik zou als ik jou was die stichting even contacteren dus.
het was een ziekte met stemmingswisselingen. vaak depressief. een spyschise probleem
Goof
Geplaatst: 20-09-14 18:48
EvaLoveyouxx schreef:
een spyschise probleem
Als er iemand op school komt vertellen, komt dat omdat school zelf contact heeft gezocht. Zij weten dus ook wie hij is. Even navragen maandag en je weet het.
Waarom zouden ze je raar aankijken?.. ze hebben die man toch zelf uitgenodigd om te komen praten. Is alleen maar mooi dat je geïnteresseerd bent.. zou het als docent juist goed vinden als leerling daarna erna zou vragen.
Tenshi
Geplaatst: 20-09-14 19:22
Paranoïa opzich is ook eigenlijk geen ziekte. Dat kan wel een onderdeel(symptoom) zijn van een psychotische stoornis/schizofrenie. Erge stemmingswisselingen zou dan weer een bipolaire stoornis kunnen zijn.