Ik moet namelijk, verplichte studiestof, vrij veel pdf-jes lezen. Oke, mijn laptop heeft een tablet functie, maar het ding weegt 2.5kg en is 15.6 inch groot. Die neem je niet snel op schoot in een volle trein. En mijn telefoon is gewoon te klein en te snel leeg.
Nu zoek ik dus eigenlijk een tablet voor in de trein en erbij. Waar ik mijn oog tot nu toe op heb laten vallen:
-Microsoft Surface 2 (64GB, 400 euro)
-iPad Mini (geen idee welke)
Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar de Surface, maar misschien zijn er hier anderen die wat kunnen adviseren. Het gaat echt om een tablet voor pdfjes lezen in de trein en internetten als ik daar zin in heb (en als het kan). Het budget is eigenlijk zo rond de 400-500 euro, vind ik meer dan zat. Overigens ben ik niet zo onder de indruk van de Samsung tablets, mijn moeder heeft er een.. Maar nee, liever niet.
Of als iemand een nog goedkopere oplossing heeft voor mij, dat mag natuurlijk ook!
Ik zou echt geen ander merk meer willen. Ipads zijn gewoon heerlijk snel en gebruiksvriendelijk. En de resolutie is echt heel goed waardoor het gewoon heel makkelijk leest.
en contrast is een kwestie van instellingen.
Wilde absoluut geen Samsung tablet.
Hij herkende de accu niet dus hij laadt dan niet op en ik kreeg elke keer een blue screen of death.. Wel mooi poedersuiker, want ik heb hem echt nodig en zoiets verwacht je niet bij een gloednieuw apparaat.
Mooi dun en die kun je ook nog in de regen en in bad gebruiken
en balen dat al kapot