Liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 22:19

Ik was wat heerlijke zinnetjes uit dit topic aan het lezen [SK] Welke zin heeft voor jullie een betekenis? Deel 5 die me toch deden denken aan toen het in januari uit ging met mn ex vriendje.

Hij was de 2e waar ik echt hopeloos verliefd op was en toen hij het uit maakte was ik écht goed ziek.
Ik at, dronk en sliep niet meer. Viel ruim 8 kilo af en het enige wat ik deed was huilen. Dit werd verergerd toen ik na een week erachter kwam dat hij nadat het nog geen dag uit was, alweer een hand vol andere meiden aan de haak had geslagen.

Was benieuwd naar de lovesick verhalen van jullie bokkers eigenlijk, want ik ben uiteraard niet de enige! :(:)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-09-14 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 22:25

Ik heb meerdere break-ups gehad maar de ergste was die na een relatie van 2 jaar incl. samenwonen. Ik zat nog middenin de relatie, was gek op 'm en voor hem was het ineens klaar. 'Ik hou niet meer van je' BAM, hele toekomst weg. Ik ben er flink ziek van geweest, at bijna niks meer en wilde ook niks meer. Was echt heel heftig, heb er lang mee gezeten. Uiteindelijk is dit zelfs uitgemond in een depressie (die waarschijnlijk al langer sluimerde op de achtergrond). Na therapie en medicijnen is dit uiteindelijk helemaal goedgekomen gelukkig. :)

Inmiddels is het alweer 5 jaar verder en ben ik al 4 jaar heel gelukkig met een 'nieuwe' vriend :) Maar ik hoop nooit meer zoiets mee te hoeven maken!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 22:56

Hier sinds een paar weken ook het geval.. Naar bijna 4 jaar vond hij het genoeg en wil die student zijn zonder mij erbij! In 1 klap alles anders terwijl jij het nog zo graag wil...

Urbanus

Re: Liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:50

Hier een beetje allebei willen maar allebei twijfelen. Dus nu is het 3 weken uit en het gaat eigenlijk niet zo goed. Ik stort me op school, ga veel uit, drink te veel en ben een beetje aan het rebounden. De wetenschap dat hij ook verdriet heeft maakt het niet veel beter.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:53

Ja, helaas meegemaakt.. bijna 1,5 jaar geleden stortte ook mijn hele wereld in. Hoorde een paar maanden terug dat mijn ex na 2 weken al weer achter de meiden aan zat. Hij werd steeds bozer op mij en claimde dat hij nooit van me gehouden heeft en dat ik een egoïstische trut ben, en tot op de dag van vandaag hebben we het nog steeds niet uitgepraat..

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-14 23:57

xPabloBokt schreef:
Ja, helaas meegemaakt.. bijna 1,5 jaar geleden stortte ook mijn hele wereld in. Hoorde een paar maanden terug dat mijn ex na 2 weken al weer achter de meiden aan zat. Hij werd steeds bozer op mij en claimde dat hij nooit van me gehouden heeft en dat ik een egoïstische trut ben, en tot op de dag van vandaag hebben we het nog steeds niet uitgepraat..

Auwtsj :(:)

Ik heb het ook meegemaakt. Vreselijk gevoel..

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 00:02

Yes.. en over een maand ofzo zie ik hem weer op een feestje. Word weer gezellig, want hij kan het blijkbaar nog steeds niet opbrengen om normaal te doen.

Heb vorig jaar op hetzelfde feestje (verjaardag van een wederzijdse vriend) foto's gemaakt van een LARP spel in het bos, echt elke foto waar hij met zijn gezicht naar mij op stond keek hij zo recht in de lens van de camera alsof ik dood moest.

Gast.. wat heb ik je in hemelsnaam fout gedaan.

Aan de ene kant ben ik reteboos, maar aan de andere kant doet het zo'n pijn. Hij verkondigt ook allemaal tegen mijn beste vriendin wat voor trut ik wel niet ben en ik wordt daar zo zo laaiend van, maar tegelijkertijd ook zo verdrietig. Ik snap vooral nog steeds niet waarom, en waarom hij zo'n andere kant van zich laat zien.

Als ik me dat afvraag luister ik naar het nummer One van U2. Dat beschrijft precies hoe ik me erover voel.

Is it getting better
Or do you feel the same
Will it make it easier on you now
You got someone to blame
You say...

One love
One life
When it's one need
In the night
One love
We get to share it
Leaves you baby if you
Don't care for it

Did I disappoint you
Or leave a bad taste in your mouth
You act like you never had love
And you want me to go without
Well it's...

Too late
Tonight
To drag the past out into the light
We're one, but we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other
One...
Have you come here for forgiveness
Have you come to raise the dead
Have you come here to play Jesus
To the lepers in your head

Did I ask too much
More than a lot
You gave me nothing
Now it's all I got
We're one
But we're not the same
Well we
Hurt each other
Then we do it again
You say
Love is a temple
Love a higher law
Love is a temple
Love the higher law
You ask me to enter
But then you make me crawl
And I can't be holding on
To what you got
When all you got is hurt
One love
One blood
One life
You got to do what you should
One life
With each other
Sisters
Brothers
One life
But we're not the same
We get to
Carry each other
Carry each other.

En ja het zit me echt nog veel te dwars, maar het is gewoon voor mij een onafgesloten periode en als ik ergens niet tegen kan is het dat wel -O-

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 00:13

Aaahhhhg ik wil je knuffelen :(:) :*

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 17:37

Wat vervelend zeg voor jullie:(.
Ik heb gelukkig nog geen break up gehad.
Maar werd laatst bij het idee dat het uit kon gaan al misselijk.
Ik hoop dat jullie er snel weer overheen komen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:09

2,5 maand geleden date ik met een jongen, ik was tot over mijn oren verliefd. Het was super leuk om te daten, het voelde zo goed. Ik dacht dat dit de ware was en dat hij ook heel erg verliefd op mij was. Tot opeens hij niks meer liet horen, Ik haalde al mijn moed bij elkaar om hem op te bellen en te vragen van hoe en wat. In het begin was het een gesprek over koetjes en kalfjes. Toen ik serieuze begon te praten over hoe het nou eigenlijk zat tussen ons, zei hij plots; Ja, ik heb het druk kan je mij op een ander moment terug bellen?. Ik was in shock, hij had wel tijd om over koetjes en kalfjes te praten maar toen het serieus werd had hij het plots te druk. Ik whatsappde hem en zei; je mag het ook via de whatsapp vertellen. Toen reageerde die; ik heb het gewoon heel druk en ik heb er geen tijd voor. Na dit heb ik niks meer van hem gehoord en was het over en uit. Had daar echt wel even flink liefdesverdriet van, nu na 2,5 maand denk ik nog steeds TE veel aan hem. Ik heb ook heel erg haatgevoelens naar hem, eerst leek het net of ik alles was voor hem en dan opeens laat hij me in de stront vallen. Ik denk ook dat hij nooit verliefd op me geweest is en dat hij alles heeft gefaked :(

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:17

Het is sinds gister uit, ik ben er zo ziek van dat ik alles eruit gooi.

Ik hield en hou van hem en wil het niet uit, maar ik kan hem niet dwingen met mij verder te gaan.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:20

Afbeelding

Liefdesverdriet is echt verschrikkelijk. Wil iedereen die het nodig heeft even een heel dikke digiknuffel geven. :*

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:22

Kana schreef:
Het is sinds gister uit, ik ben er zo ziek van dat ik alles eruit gooi.

Ik hield en hou van hem en wil het niet uit, maar ik kan hem niet dwingen met mij verder te gaan.

Dikke knuffel, zo voelde ik me nou 3 weken geleden!

Ik pb je even! :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:23

Als er iemand is die zijn hart wil luchten, mijn pb-box staat open!

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:24

Ik heb vorig jaar heel kort gedateted met een jongen. Ik heb zelf gezegd dat ik niet meer wou, ik voelde me onzeker, was bang voor de reactie van anderen etc. Hij vond het heel erg. Na 2 weken begon school terug en ik dacht van waarom heb ik het uitgemaakt! :oo Maar het was te laat, hij wou het niet meer... Ik heb bijna heel het schooljaar nog met hem in mijn hoofd gezeten. Steeds op de speelplaats kijken waar hij is etc. Hij heeft me een heel jaar compleet genegeerd. In augustus stuurde hij plots op fb een bericht dat hij het jammer vond dat het niets geworden was en dat het hem speet dat hij me een heel jaar gemeden had. Toen dacht ik bij mezelf, hij wil gewoon een vakantielief, daar trap ik niet in! En nu het school terug begonnen is, doe ik het weer... ik kijk stiekem naar hem, zoek waar hij staat :o Misschien...

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:33

Ik ben altijd mensen beu voordat ze mij beu zijn :') En dan ben ik zo'n trut die het uitstelt, nog eens probeer maar eigenlijk al weet dat het gewoon over is voor mij... (In september zei ik tegen mijn beste vriendje "het gaat uit, ik ben het beu :$ maar ik zat nog met mijn werk... toen was ik het in januari zo beu dat ik spontaan vertrokken ben...)

Het enige jammere wat ik vind, dat ik mijn ex eerder had moeten dumpen. Voordat ik iets met hem begon... Wordt nu vanaf mei lastig gevallen.... Omdat hij (of zij heeft het zelf verzonnen?) zijn vriendinnetje heeft wijsgemaakt dat ik hem nog steeds wil ofzo... want ik word via fb, via sms, whatsapp, telefoon, mail lastig gevallen dat ik ze met rust moet laten en weet ik veel.. (Ik zoek geen contact... zij zijn een sleutel kwijt en ik krijg de schuld dat ik die nog heb... (ik was toen al ruim een half jaar weg) en afgelopen maand heb ik de buren opgestookt tegen ze? (Ik heb die mensen al ruim 9 maanden niet meer gesproken/gezien whatever :')) Dus ik weet niet wat ik nog meer allemaal doe...

Maar van die break-up het meest last :') Maar dan op een andere manier... deze is geen love-sick story... maar gewoon een "sick" story...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 19:35

Niet met een jongen, maar met een pony.
Helaas niet mijn eigen, wel mijn liefde.
Begonnen als penny van net 13, pony lekker aan het puberen en een paar keer een zadeltje opgehad en verder niks. En ik was goed genoeg als manegehobbel <3. Samen gegroeid, geleerd en volwassen geworden. Toekomstplannen, dromen. Mijn talentje. En toen werd ze gekocht door een ander, en is ze ver weg.
Zo in het kort gezegd. Gehuild, gemist en afgevraagd waarom.
Het heeft me veel gebracht (stukken geschreven, inlevingsvermogen, zielige liedjes beter kunnen, etc.) maar dat is niks vergeleken haar. Ik huil mis en vraag me nog steeds af waarom.
5 maanden, 4 dagen ik mis je Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:23

Al die nare verhalen, grijpt me toch erg aan. Dikke knuffel voor jullie allemaal :(:)

Ook mijn inbox staat voor jullie open.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:29

Ook vanaf deze kant een knuffel voor iedereen in deze rotsituatie :(:) mijn pbbox staat ook open.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:35

Ik lees mee met al deze verhalen. Knuffel voor iedereen hier. Lijkt me verschrikkelijk. :(:) Pbbox staat altijd open als je even je verhaal kwijt wilt!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:38

Tijd geleden gehad, helaas tegen veel onbegrip gestuit omdat je kennelijk geen lv kunt hebben als je geen verkering hebt :+

Hoe lang duurde het bij jullie voor je er overheen was? ZE zeggen wel eens: voor ieder jaar staat een maand verwerkingstijd maar dat klopt niet :+ :P

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:43

@Sokje_6 je kan wel degelijk liefdesverdriet hebben als je geen relatie hebt met die jongen. Daar heb ik het bewijs van, Ik begrijp je helemaal.

Wat ze zeggen klopt idd niet, want ik had niet eens verkering met die jongen en had alleen maar dates. na 2,5 maand denk ik nog steeds aan hem. Dus ik neem aan dat ik nog steeds niet over hem heen ben. Terwijl ik het zo graag wil! want hij is het absoluut niet waard!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:50

Sokje_6 schreef:
Tijd geleden gehad, helaas tegen veel onbegrip gestuit omdat je kennelijk geen lv kunt hebben als je geen verkering hebt :+

Hoe lang duurde het bij jullie voor je er overheen was? ZE zeggen wel eens: voor ieder jaar staat een maand verwerkingstijd maar dat klopt niet :+ :P

Mijn eerste keer en tevens mijn langste liefdesverdriet duurde toch wel een jaar..
Maar toen zat ook echt alles tegen, waardoor ik hem des te meer mistte. :j
Met die jongen had ik 8 maanden.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:54

Mijn relatie van bijna 3 jaar is een paar weken geleden uitgegaan. Hoewel het in eerste instantie vanuit mij kwam en we samen de knoop hebben doorgehakt, deed het toch ontzettend zeer. En nog steeds, als ik foto's van ons samen zie of als ik iets van hem hoor heb ik spijt. Nu heeft hij zijn enkel gebroken, moet hij geopereerd worden en ik vind het verschrikkelijk dat ik niets voor hem kan doen.
Het is beter zo, maar dat maakt het verdriet niet minder.

Afbeelding

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-14 20:54

Dat is zo lastig, als je dan denkt dat je er mee kan dealen valt alles tegen en mis je het weer.