Sieraden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

geerte

Sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-14 19:54

Hallo,

Ik zit zelf altijd met mijn sieraden hoe ik ze nu het handigst kan opbergen. De armbanden heb ik nu allemaal in een klein tasje maar het nadeel daarvan is dat het soms in de knoop komt en dat je niet goed ziet wat er nu in zit. Mijn kettingen en oorbellen heb ik in kleine hersluitbare zakjes en dan gewoon in een la maar daar heb je het "probleem" dat je weer niet goed ziet wat je nu hebt. Mijn vraag is nu hoe hebben jullie de sieraden opgeborgen? Misschien doe ik nog wat inspiratie op.

Erin

Re: Sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 19:57

Ik heb een sieradendoosje. Er zitten speciale 'kussentjes' in waar je je oorbellen in kunt steken, een vak voor je hangeroorbellen en een groot vak voor je armbandjes, kettingen etc. Dan ook nog twee laatjes voor alles wat niet meer op de 'bovenverdieping' paste :)

Nayomie

Re: Sieraden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:03

Een soort kapstokje? Gewoon wat spijkers in een plank slaan, hang je kettingen, ringen en oorbellen etc aan. Heel handig. Eventueel een apart bakje erin timmeren voor niet-ring oorbellen. :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-14 20:49

Ik gebruik stapelbare sieradendoosjes van Stackers, elke verdieping is apart te koop en zodra mijn ruimte op is dan haal ik gewoon een nieuwe verdieping/doosje voor erbij.
Misschien dat je ze al eens gezien hebt, ze zijn te koop bij de VD:
Ze hebben verschillende maten, kleuren, inrichtingen, etc.
http://www.vd.nl/schoenen-en-accessoire ... n/opbergen

Elke verdieping staat dus los, het valt wel netjes in elkaar en het blijft prima staan. Het is dus allemaal stapelbaar van deze serie :)
Afbeelding
Plaatje voor de beeldvorming

edit: ik zie dat ze alleen wat standaard kleuren hebben bij de VD. Mocht je ze leuk vinden, ze zijn ook in leukere kleuren en meer opties te krijgen, even googlen op stackers en je hebt ze :)